Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uruchomienie aplikacji na urządzeniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 nehm

nehm
  • 1 postów

Napisano 30 kwietnia 2017 - 17:14

Witam,

zacząłem pisać aplikację na iOS i chciałbym uruchomić ją na realnym urządzeniu.

Mam jednak problem z jej podpisaniem. Z tego co wyczytałem to, aby odpalić aplikację na swoim urządzeniu nie trzeba mieć wykupionego konta developerskiego.

Jednak przy automatycznym podpisywaniu za każdym razem wyświetlany jest błąd - zawsze anulowany jest jeden certyfikat i tworzony nowy, dostaję tonę maili odnośnie anulowania kluczy.

Na symulatorze wszystko działa ok, próbowałem zupełnie czysty projekt - to samo.

Xcode w wersji 8.3.2. Próbowałem reinstalować - nie pomogło.

W Google nie znalazłem żadnego rozwiązania. Ktoś ma jakiś pomysł?

 

Załączony plik  xcode.jpg   139,53 KB   0 Ilość pobrań



#2 WujoFefer

WujoFefer
  • 23 postów
  • SkądLublin

Napisano 10 maja 2017 - 09:13

Żeby pisać aplikacje i uruchamiać je na symulatorze nie trzeba mieć konta developerskiego jednak żeby odpalić na realnym urządzeniu... niestety już trzeba.
Nie wiem dokładnie jak to jest z założeniem darmowego konta developerskiego. Gdzieś słyszałem, że takie istnieje.

Gdy masz płatne konto developerskie musisz na stronie developer.apple.com przypisać urządzenie, na którym chcesz testować apkę (iPhone, iPad itd.)



#3 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 10 maja 2017 - 12:19

Od dawna nie trzeba już mieć konta żeby wrzucić aplikację na urządzenie.



#4 patiw

patiw

  • 24 postów
  • Płeć:
  • SkądGdansk, PL

Napisano 15 maja 2017 - 19:14

A masz możliwość wyboru konta o takim samym imieniu i nazwisku ale bez dopisku (Personal Team)? Ewentualnie General -> Device Management (na iUrządzeniu) sprawdź czy nie musisz się zaakceptować.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych