Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Air 13" - z rynku azjatyckiego?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mikelek

Mikelek
  • 27 postów

Napisano 29 kwietnia 2017 - 17:47

Cześć, parę dni temu mój stary Air został podlany sporą ilością morskiej wody, a ponieważ trwa długi weekend, nie bardzo mogłem tam gdzie mieszkam (Gibraltar) oddać go do serwisu. Cokolwiek by się nie działo, muszę kupić nowy, a stary jeśli da się naprawić za rozsądną kwotę, to będzie dla dziecka  :)

 

Mam możliwość kupienia w świetnej cenie, na korzystne raty, nowego MacBooka Air 13", ale z dystrybucji na rynek azjatycki, nie europejski.

Czy ktoś wie, jakie są ewentualne różnice w sprzętach na Azję i Europę? Co ze wsparciem technicznym Apple? Gwarancja będzie na pewno, bo Gib wciąż w UE, więc mam 2 lata rękojmi sprzedającego.

 

Brać? Muszę "na gwałt" kupić nowego laptopa, bo potrzebny mi do pracy, a PC-ta już chyba nigdy nie kupię  ;)

 

 

Z góry dzięki za pomoc!

 


#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 29 kwietnia 2017 - 23:59

 

... Gwarancja będzie na pewno, bo Gib wciąż w UE, więc mam 2 lata rękojmi sprzedającego.

...

 

"Na pewno" to gwarancja Apple na azjatycki komputer startuje w dniu zakupu u autoryzowanego sprzedawcy w Azji, a i na naprawę w ramach rękojmi zgodnie ze standardami Apple, przez transkontynentalnego handlarza bym nie liczył.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 30 kwietnia 2017 - 10:10

Atrakcyjna cena, tzn jaka?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych