Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Pencil przestał działać...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Verex13

Verex13
  • 1 093 postów
  • SkądTczew (k. Gdańska)

Napisano 27 kwietnia 2017 - 21:53

Cześć,

 

Mam chyba nietypowy problem. Wyjąłem dzisiaj pencila z piórnika i nie działa. iPad nie widzi go, nie łączy się przez bt, nie pokazuje się panel baterii, nie pisze po ekranie. Jakby zdechł. Zrestartowałem iPada trzykrotnie, nic nie pomaga. iPad z najnowszym softem. Po updacie zdaje się pencila nie używałem, to pierwszy raz jak jest nowy soft. 

 

Mowa o iPad pro 9.7 cellular 32gb, ale to chyba bez znaczenia jako że problem jest pencil. 

 

Co zrobić w takiej sytuacji? Czy w ogóle można to reklamować? Albo w jakiś sposób przywrócić działanie pencilowi, może ktoś miał już taki problem? 



#2 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 kwietnia 2017 - 22:35

A masz możliwość sprawdzenia na innym iPadzie Pro?


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#3 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 28 kwietnia 2017 - 08:09

Próbowałeś usunąć parę i sparować od nowa?



#4 Piotr X

Piotr X
  • 123 postów
  • SkądGdynia

Napisano 28 kwietnia 2017 - 16:18

W poście widzę miejsce zamieszkania Tczew (k. Gdańska) a w Matarni w gdańsku masz salon z Apple gdzie możesz sprawdzić i od razu zareklamować w razie gdyby coś faktycznie było popsute.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych