Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z aktywacją iPad Pro - konfiguracja zdalna z Niemiec - co to ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 endriumajster

endriumajster
  • 13 postów

Napisano 19 kwietnia 2017 - 18:49

Witam serdecznie, 

 

Mam nowego iPada Pro 9.7 przy standardowej aktualizacji i wgraniu uprzednio zrobionej kopii zapasowej pojawia się okienko konfiguracji w czymś takim jak na obrazku. Ktoś pomoże ?Załączony plik  1BFDE758-DFBF-4108-ADD2-A6509436D294.JPG   58,25 KB   0 Ilość pobrańZałączony plik  2BE339BF-9081-4457-A52A-F0FF759BFD3F.JPG   42,52 KB   0 Ilość pobrańZałączony plik  FEA62281-2B0A-4A8E-9082-7E464C5CA0FF.JPG   84,11 KB   1 Ilość pobrań



#2 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 19 kwietnia 2017 - 18:52

Kupiłeś iPada z profilem korporacyjnym - kiedyś nic z tym nie można było zrobić - ostatnio gdzieś widziałem jakieś firmy simlockowe co potrafią to obejść ale nie pamiętam gdzie.



#3 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 19 kwietnia 2017 - 19:01

Witam serdecznie, 

 

Mam nowego iPada Pro 9.7 przy standardowej aktualizacji i wgraniu uprzednio zrobionej kopii zapasowej pojawia się okienko konfiguracji w czymś takim jak na obrazku.

Nie masz nowego. MDM. Powodzenia... Tanio było?


Użytkownik pedros edytował ten post 19 kwietnia 2017 - 19:02


#4 endriumajster

endriumajster
  • 13 postów

Napisano 19 kwietnia 2017 - 19:11

Dzięki za pomoc. Kupiłem na allegro u użytkownika http://allegro.pl/pl-apple-ipad-pro-9-7-32gb-lte-space-gray-kmki-i6776884850.html


Czy jest jakaś opcja wykasowania wgranej kopii zapasowej ? Bo w iTunes po kliknięciu odtwórz wskazuje komunikat, żeby wylogować ze znajdź mój iPad. 



#5 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 19 kwietnia 2017 - 19:12

No to reklamuj, bo w takiej konfiguracji ten iPad nie powinien "wyjść" poza firmę...



#6 endriumajster

endriumajster
  • 13 postów

Napisano 19 kwietnia 2017 - 19:15

Czy jest jakaś opcja wykasowania wgranej kopii zapasowej ? Bo w iTunes po kliknięciu odtwórz wskazuje komunikat, żeby wylogować ze znajdź mój iPad. 



#7 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 19 kwietnia 2017 - 19:21

DFU. Ale nie aktywujesz go ponownie.



#8 endriumajster

endriumajster
  • 13 postów

Napisano 19 kwietnia 2017 - 19:31

Dziękuje za pomoc. 



#9 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 19 kwietnia 2017 - 19:37

Jeśli masz możliwość zwrotu to bez wahania odsyłaj. 



#10 endriumajster

endriumajster
  • 13 postów

Napisano 19 kwietnia 2017 - 19:39

Jeśli masz możliwość zwrotu to bez wahania odsyłaj. 

Tak robie w dniu jutrzejszym.



#11 Janusz MB

Janusz MB
  • 851 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 11:09

Dzięki za pomoc. Kupiłem na allegro u użytkownika http://allegro.pl/pl...6776884850.html


Czy jest jakaś opcja wykasowania wgranej kopii zapasowej ? Bo w iTunes po kliknięciu odtwórz wskazuje komunikat, żeby wylogować ze znajdź mój iPad. 

 

Zanim Allegro skasuje opis aukcji

 

NOWY Apple iPad PRO 32GB LTE (cellular, obsługa kart SIM) + WiFi RETINA WiFi 9,7" Space Gray. Urządzenia zafoliowane, nie aktywowane, polskie menu, bez simlocka. Gwarancja producenta Apple 12miesięcy od dnia aktywacji (tj. pierwszego uruchomienia przez nabywcę) realizowana w każdym autoryzowanym serwisie Apple (np. w Krakowie serwis iMad przy ul. Filipa). Możliwość wystawienia faktury VATmarża. Wysyłka natychmiast.

 

 

PS

Co pokazała strona Apple po wpisaniu numeru seryjnego?


Użytkownik Janusz MB edytował ten post 21 kwietnia 2017 - 11:20


#12 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 11:42

NIc że iPad jest nowy i nieaktywowany - co miała pokazać. Nie zweryfikujesz tego - a jaki problem wynieść z dużego korpo takiego zafoiliowanego iPada w DE. 



#13 Janusz MB

Janusz MB
  • 851 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 12:27

Jak można ustawić cokolwiek na fabrycznie nowym, nieaktywowanym iOS? 



#14 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 12:49

Poczytaj o mdm.

#15 Janusz MB

Janusz MB
  • 851 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 13:13

1. Jak przeczytałem, można ustawić dowolnego nowego iPhone żeby przy inicjalizacji od razu ściągnął "certyfikat" edukacyjnego/korporacyjnego właściciela.

 

2. Czyli teoretycznie każdy nieaktywowany, oryginalnie zapakowany z "dystrybucji europejskiej" iPhone/iPad może być już przypisany do właściela.

 

3. Dopiero połączenie z moim własnym AppleID albo się powiedzie, albo nie (sprzęt kradziony).

 

 

Dobrze to podsumowałem?



#16 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 14:18

1. Ja nie wnikałem w to aż tak - nie wiem czy możesz przypisać każde urządzenie bez porozumienia z Apple bo tak zaraz ciapate by założyli sobie "korporację" i szli do marketów i dopisywali sobie urządzaenia do swojego profili i żądali okupu za odblokowanie. 

2. Z polskiej też z chińskiej też jak i z każdej innej. W terorii każdy sprzęt zakupiony poza oficjalną dystrybucją może mieć taki problem. 

3. Nie musisz łączyć z własnym apple id - wystarczy że telefon się aktywuje. Co do tego czy kradziony do daleko posunięte wnioski - a może pracownik dostaje taki sprzęt do własnej dyspozycji i może z nim zrobić co chce ? 



#17 douglas

douglas
  • 613 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 14:36

1. To mogą robić tylko autoryzowani resellerzy, operatorzy i oczywiście Apple: https://www.apple.com/business/dep/



#18 Janusz MB

Janusz MB
  • 851 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 14:50

Czy da się sprawdzić w Apple na tę okoiczność numer seryjny iPhone/iPad przed zakupem?



#19 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 23:08

Tak robie w dniu jutrzejszym.

Póki sprzedawca istnieje.

Opis w aukcji: "NOWY" + "Faktura VAT marża" , oznacza (sądząc po obecnie wydawanych przez skarbówkę decyzjach o domiarze), że dni sprzedawcy są policzone.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#20 endriumajster

endriumajster
  • 13 postów

Napisano 25 kwietnia 2017 - 16:34

Podałem link do sprzedawcy z Allegro u jakiego dokonałem zakupy w/w iPada więc uważam, że należy napisać jak sprawa się zakończyła. iPad odesłany kurierem w piątek 21.04.2017 r. - pieniądze zaksięgowane na moim koncie 25.04.2017 r. bez żadnych problemów i upominania się z mojej strony. Mieli prawdopodobnie pecha, że kupili ze słabego źródła towar. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych