Cześć,
mam problem z moim zegarkiem. Przed aktualizacją był zablokowany i wymagał wpisania kodu z poziomu telefonu. Nie zrobiłem tego i zacząłem aktualizować zegarek. W trackie tego procesu zegarek się wyłączył bo rozładowała mu się bateria. Po ponownym uruchomieniu, cały czas żądał podania kodu. Tego jednak z poziomu telefonu już zrobić nie mogłem bo moja aplikacja na telefonie nie widziała już skonfigurowanego zegarka.
Przywróciłem ustawienia fabryczne zegarka, zresetowałem go i spróbowałem go ponownie sparować z telefonem. Wszystko przebiega normalnie do momentu, w którym wymagana do dalszego parowania jest aktualizacja systemu zegarka. Gdy wybieram aktualizacje, program informuje mnie o tym, że zegar posiada aktualny system i dalej nie mogę nic zrobić.
Czy da się coś, z tym zrobić? To print screen ekranu po próbie parowania:
IMG_3054.PNG 38,09 KB 0 Ilość pobrań
Dzięki za pomoc