Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Błąd aktualizacji i parowania.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Broda1234

Broda1234
  • 1 postów

Napisano 06 kwietnia 2017 - 19:55

Cześć, 
 
mam problem z moim zegarkiem. Przed aktualizacją był zablokowany i wymagał wpisania kodu z poziomu telefonu. Nie zrobiłem tego i zacząłem aktualizować zegarek. W trackie tego procesu zegarek się wyłączył bo rozładowała mu się bateria. Po ponownym uruchomieniu, cały czas żądał podania kodu. Tego jednak z poziomu telefonu już zrobić nie mogłem bo moja aplikacja na telefonie nie widziała już skonfigurowanego zegarka. 
 
Przywróciłem ustawienia fabryczne zegarka, zresetowałem go i spróbowałem go ponownie sparować z telefonem. Wszystko przebiega normalnie do momentu, w którym wymagana do dalszego parowania jest aktualizacja systemu zegarka. Gdy wybieram aktualizacje, program informuje mnie o tym, że zegar posiada aktualny system i dalej nie mogę nic zrobić.

 

Czy da się coś, z tym zrobić? To print screen ekranu po próbie parowania: 

 

Załączony plik  IMG_3054.PNG   38,09 KB   0 Ilość pobrań

 

Dzięki za pomoc 



#2 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 09 kwietnia 2017 - 22:40

A rozłaczyłeś parę na iPhonie? Teraz jest system 3.1. Masz aktualny system 10.3.1 ?

<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych