Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Konfigurowanie Apple ID może potrwać kilka minut...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 drozdek

drozdek
  • 12 postów

Napisano 31 marca 2017 - 08:25

Od kilku miesięcy nie aktualizowałem swojego Ipad Air2. Jest to mój trzeci Ipad więc wiem, że aktualizacje Apple przynoszą więcej szkody niż pożytku i pierwotnie chciałem całkowicie z aktualizacji zrezygnować. Niestety przekonało mnie to, że w IOS 10.3 jest nowy system plików i pliki zajmują mniej miejsca. To był błąd... Aktualizacja  (wg informacji wyświetlanej na ekranie) zakończyła się sukcesem. Spróbowałem uruchomić. Najpierw wciąż kręcące się kółeczko przy próbie zalogowania do Icloud, lub ciągle kręcące się kółeczko, jeżeli udało się przejść do następnego ekranu. Podłączyłem Ipada do komputera, wszedłem w tryb awaryjny, ustawienia fabryczne odtworzenie z Icloud i... znowu "sukces" ! Na ekranie od godziny wyświetla się "Konfigurowanie Apple ID może potrwać kilka minut"... Ktoś miał coś takiego ? Co można z tym zrobić ? Na razie wiem, że to mój ostatni Ipad...



#2 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 31 marca 2017 - 09:39

W moim ipadzie Air, po zainstalowaniu 10.3 wszystko chodzi szybko i płynnie, zawsze mam taką zasadę po aktualizacji (u mnie się sprawdza), zawsze robię reset (2przyciski trzymane razem home+power ponad 15 sek), potem włączam i.......ok. Może masz chwilowe przerwy z dostępem do internetu ?? Zobacz może w innym miejscu.


Użytkownik landr edytował ten post 31 marca 2017 - 09:40


#3 drozdek

drozdek
  • 12 postów

Napisano 31 marca 2017 - 16:38

Restartowałem wiele razy razy wg Twojego opisu . Internet też w porządku, bo zrobiłem weryfikację dwustopniową i przyszedł sms na podany numer. Spróbowałem kolejny raz i teraz pominąłem krok z internetem, a kółeczko kręci się od pół godziny na "Uaktualniam ustawienia icloud". Z internetem też tak było :(


Za którymś razem udało się uruchomić. Straciłem jednak wszystko co było na Ipadzie i nie mogę tego odzyskać ( pomimo tego, że ciągle jest kopia na Icloud). Itunes informuje: "Twój Ipad nigdy nie był archiwizowany na Icloud". Pewnie jakoś to można odzyskać, ale jak na razie mam dość Apple. Android idealny nie jest, ale tam przynajmniej mogę zrobić ze swoim sprzętem dosłownie wszystko. Mam nadzieję, że na tym ostatnim sofcie będzie działał OK i nie będę  musiał już nigdy aktualizować mojego ostatniego Ipada.



#4 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 31 marca 2017 - 17:23

Kolego drozdek chyba masz jakiś problem z ipadem (może jakaś diagnostyka w dobrym serwisie), miałem ipady WSZYSTKICH generacji i nie miałem z nimi problemu...mam również Samsunga Alpha i tablet 7 calowy....z andoidem, to inny system niż system appla, wydaje mi się, jak dla mnie ios jest bardziej intuicyjny.....lubie i ten i ten,zdiagnozuj ipada.....






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych