Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Po wymianie wyświetlacza nie działa czujnik jasności ekranu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MietekMarchewka

MietekMarchewka
  • 1 postów

Napisano 30 marca 2017 - 23:38

Witam.

Po wymianie wyświetlacza nie działa czujnik jasności ekranu. To juz kolejny iPhone6 w ktorym po wymianie wyświetlacza z szybką nie działa mi czyjnik podświetlenia LCD. Nie ściemnia podswietlenia tylko swiece pełnym światłem. Wymieniłem dla testu inny czujnik i to samo. Mam to juz w kolejnym iphonie. Co moze byc przyczyną?



#2 vaya

vaya
  • 176 postów

Napisano 02 kwietnia 2017 - 20:13

Zamontuj wszystko na swoje miejsce i przewróć ustawienia fabryczne albo wgraj na nowo soft - często w takich przypadkach pomaga.



#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2017 - 11:51

Mozliwe, że ekran jest niskiej jakości i nie przepuszcza do czujnika tyle światła ile powinien. Inna opcja to uszkodzenie jakiegoś elementu na płycie głównej.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 vaya

vaya
  • 176 postów

Napisano 06 kwietnia 2017 - 21:35

W takich przypadkach można delikatnie zdrpać kawałek uv i sprawdzić. Nie testowałem tego w iphonach 5,6 ale pamiętam że kiedyś w czwórkach to pomagało na słabej jakości "chinczyka"



#5 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 07 kwietnia 2017 - 08:48

Mi się wydaje, że uszkodziłeś czujnik podnosząc taśmę ze starego ekranu. Z tym najcześciej przychodzą domorośli serwisanci, chcący wymienić sobie ekran w domu. Wymień taśmę z czujnikiem.


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 kwietnia 2017 - 09:18

Przecież napisał, że wymienił taśmę i jest to samo.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych