Hej,
myślę nad kupnem 15stki, modelu z tym ledowym paseczkiem. Wiem też, że w tym modelu diablo-łatwo o wadliwy egzemplarz i czasem ludzie wymieniali w Apple Store parę razy by dostać model wolny od wad.
Stąd moje pytanie - czy jak kupię od prywatnego resselera, użytkownika etc. - nie z AOS, to gdzie mogę ew. zgłaszać chęć wymiany na nowy model?
Np. kiedy nie będzie mi działać miejscami klawiatura / coś będzie nie tak z USB-C / ekran będzie wadliwy etc.
Pytam na zaś, bo jeżeli jest to w jakimś stopniu utrudnione to wstrzymam się z zakupem, nie chcę władować 10 koła w sprzęt, z którym ew. będę mieć problemy dotyczące reklamacji.
Stąd moje pytanie, czy jak coś zauważę, to odsyłam takiemu Cortlandowi czy iMadowi, czy muszę jednak robić tripa do Berlina :D
pozdrawiam!
Łukasz