Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Start bez baterii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 neovo.1984

neovo.1984
  • 2 postów

Napisano 23 marca 2017 - 19:37

Witam jak moge włączyć MacBook Pro z 2011 bez podłączania go do baterii?

#2 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 24 marca 2017 - 08:53

A po co?



#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 marca 2017 - 09:11

Witam jak moge włączyć MacBook Pro z 2011 bez podłączania go do baterii?

 

Podłączyć odpowiedni zasilacz i nacisnąć przycisk włączania na klawiaturze.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 neovo.1984

neovo.1984
  • 2 postów

Napisano 24 marca 2017 - 09:41

Hmmm gdyby tak to działało to z pewnością nie miałabym problemu i nie pisała wątku na ten temat. Niestety podłączenie zasilacza i próba uruchomienia nie działają ( komputer nie włącza sie. Pytam poniewaz musze sprawdzic dlaczego po zmianie bateri ( jeden dzień działał dobrze) a teraz spowolnił.

#5 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 24 marca 2017 - 10:45

Wszystkie komputery po 2011 roczniku mają automatyczny start po wypięciu baterii i podłączeniu zasilacza. Nie trzeba nawet naciskać włącznika. Jeśli tak się nie dzieje - problem z płytą główną.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 marca 2017 - 11:48

Hmmm gdyby tak to działało to z pewnością nie miałabym problemu i nie pisała wątku na ten temat. Niestety podłączenie zasilacza i próba uruchomienia nie działają ( komputer nie włącza sie. Pytam poniewaz musze sprawdzic dlaczego po zmianie bateri ( jeden dzień działał dobrze) a teraz spowolnił.

 

No to oznacza, że masz nieodpowiedni zasilacz lub komputer jest uszkodzony.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 24 marca 2017 - 13:27

No to oznacza, że masz nieodpowiedni zasilacz lub komputer jest uszkodzony.

 

Co by tłumaczyło spowolnienie komputera....


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#8 cobytuwpisać-945fbb9a76

cobytuwpisać-945fbb9a76
  • 454 postów

Napisano 26 marca 2017 - 13:15

pewnie pro wymagający 85W a podłączony 60W, z lekko naładowaną baterią działa ale bez już nie ma siły






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych