Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Music nie działa, chociaż zostało zapłacone


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adrian Skobieś

Adrian Skobieś
  • 1 postów

Napisano 19 marca 2017 - 17:25

Witam. Zakupiłem dzisiaj subskrypcję Apple Music, zostało mi zabrane 9,04zł z konta pod tytułem ,,ITUNES.COM/BILL", ale nadal nie mogę z tej usługi korzystać! iTunes w ogólnie nie widzi tego, że mam wykupioną subskrypcję na telefonie jak i na komputerze. Nie wiem co zrobić, boję się że po 3 miesiącach będą mi zabierać pieniądze a ja nie będę korzystał z usługi, bo nawet nie mogę jej anulować.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych