Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Music nie działa, chociaż zostało zapłacone


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adrian Skobieś

Adrian Skobieś
  • 1 postów

Napisano 19 marca 2017 - 17:25

Witam. Zakupiłem dzisiaj subskrypcję Apple Music, zostało mi zabrane 9,04zł z konta pod tytułem ,,ITUNES.COM/BILL", ale nadal nie mogę z tej usługi korzystać! iTunes w ogólnie nie widzi tego, że mam wykupioną subskrypcję na telefonie jak i na komputerze. Nie wiem co zrobić, boję się że po 3 miesiącach będą mi zabierać pieniądze a ja nie będę korzystał z usługi, bo nawet nie mogę jej anulować.



#2 OleYek

OleYek

  • 17 338 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 kwietnia 2017 - 17:49

Nie, nie zabrało Ci opłaty za AM tylko autoryzacja karty, którą Ci zwrócą.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 kalvin

kalvin
  • 357 postów
  • SkądDE

Napisano 11 kwietnia 2017 - 07:59

Tak opłata za autoryzację wraca po długim czasie, przynajmniej u mnie tak było. 


    MBPR 15 (Late2013) i7 | 16GB | 500 GB SSD PCIe | GT 750M 2GB | Apple LED Cinema Display 24" Magic Mouse 2 | Magic Wireless Keyboard   

  iPhone 6 16 GB Gold | Apple Watch S1 Gold 42 m  





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych