Witam. Zakupiłem dzisiaj subskrypcję Apple Music, zostało mi zabrane 9,04zł z konta pod tytułem ,,ITUNES.COM/BILL", ale nadal nie mogę z tej usługi korzystać! iTunes w ogólnie nie widzi tego, że mam wykupioną subskrypcję na telefonie jak i na komputerze. Nie wiem co zrobić, boję się że po 3 miesiącach będą mi zabierać pieniądze a ja nie będę korzystał z usługi, bo nawet nie mogę jej anulować.
Apple Music nie działa, chociaż zostało zapłacone
Rozpoczęty przez
Adrian Skobieś
, 19 mar 2017 17:25
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 marca 2017 - 17:25
#2
Napisano 10 kwietnia 2017 - 17:49
Nie, nie zabrało Ci opłaty za AM tylko autoryzacja karty, którą Ci zwrócą.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#3
Napisano 11 kwietnia 2017 - 07:59
Tak opłata za autoryzację wraca po długim czasie, przynajmniej u mnie tak było.
MacBook Air 2020 iPhone 12 HomePod mini Apple TV 4k
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych