Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Bateria gwarancja - iPhone 6s


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kldrzn

kldrzn
  • 5 postów

Napisano 18 marca 2017 - 11:34

W kwietniu minie rok odkąd posiadam iPhone 6s. Jakoś 2-3 miesiące temu zaczęła szybko rozładowywać się bateria, ale myślałam, ze moze przesadzam dopóki nie spotkałam się z koleżanką, której dwuletni iPhone 6 przy bezprzerwnym użytkowaniu stracił mniej baterii niż mój, którego praktycznie nie używałam. W ciagu 3-4h bateria spada z 100% na 10-20% i podczas tego czasu praktycznie go nie używam, czasem przejrzę jakies strony, ale naprawdę nie zajmuje to dużo czasu. Ostatnio ladowalam telefon i przy 63% musiałam go odłączyć i wyjsć, po minucie bateria spadła do 50% a po wygaszeniu ekranu na 3 minuty wzrosła do 56%(??????). Jednak przy tym słynnym sprawdzaniu zużycia baterii (sprawdzenie ogólne>zużycie baterii i odczekaniu 5minut na wygaszonym ekranie zużycie nie przekracza 1 minuty) Chciałam oddać go na gwarancję (do Cortlandu) ale przeczytalam ze iPhony wymienia się na tzw. refurbished i trochę się tego obawiam. Jedni piszą, ze niczym się nie różni od telefonu z pudełka, drudzy komentują, ze jedynie z wyglądu, bo płyta główna była używana. Nie mogą mi na gwarancji wymienić samej baterii (o ile to uznają)? Teraz sama wiem sama czy go oddawać czy nie, w razie wymiany obawiam się tego refurba.

#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 marca 2017 - 08:57

Z powodu baterii wymienia się samą baterię.
A i telefonów z wymiany serwisowej nie należy się bać - wyglądają tak samo jak wyjęte z kolorowego pudełka w sklepie (to nie są odnawiane "chińczyki" z allegro)


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 marca 2017 - 09:00

Prawdopodobnie masz do wymiany baterię. Gwarancja Ci się skończyła ale jeśli telefon został kupiony w Polsce to masz jeszcze rok rękojmi.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 marca 2017 - 09:03

Prawdopodobnie masz do wymiany baterię. Gwarancja Ci się skończyła ...

Jeszcze się nie skończyła jeżeli dopiero ... :

 

W kwietniu minie rok


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 marca 2017 - 09:22

A to nie doczytałem jakoś. To faktycznie trzeba go szybko oddać do serwisu autoryzowanego zanim gwarancja się skończy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych