Witam Wszystkich, postanowiłem podczepić się pod temat gdyż mam problem z Virgin.
Kilka dni temu zacząłem korzystać z tego operatora. Wszystkie usługi działają, poza jedną.
Działa: transmisja danych, działają połączenia wychodzące i przychodzące, działają MMS w obie strony, niestety SMS tylko dostaję, nie mogę ich wysyłać.
Sprawdzane dla różnych odbiorców (plus, t-mobile, orange, play).
Na infolinii nie potrafią pomóc.
Pierwszy raz jak dzwoniłem to podali numer centrum sms który trzeba dodać w ustawieniach telefonu: +487989986222
Niestety w moim iPhone 5S nie ma takich ustawień gdzie podaje się centrum SMS.
Po raz drugi jak dzwoniłem do Virgin to podali mi ciąg znaków dla iPhone żeby ustawić centrum SMS: *5005*7672*00489909986222#*
Niestety ta opcja też nie działa. Nadal nie mogę wysyłać wiadomości SMS.
Telefon wyłączany po wysłaniu ciągu znaków, bez zmian.
Ktoś miał lub ma podobny problem ?
Zwracam się do Was z prośbą o pomoc.
Pozdrawiam