Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Bateria iPhone 6S ilość cykli


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 18 lutego 2017 - 19:25

Witam,
Kupiłem swojego iPhone 6S w kwietniu w 2016 roku. Czy to normalne co pokazuje coconutBattery?

 

Załączone pliki



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 lutego 2017 - 19:34

Tak, choć jeśli te 1444 mAh są prawdziwe, to znaczy, że bateria już sporo zużyta, wychodzi poniże 80% nominalnej pojemności.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 18 lutego 2017 - 19:38

A uznają mi to na gwarancji czy szkoda nawet próbować?

#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 lutego 2017 - 20:42

Bardzo prawdopodobne, że tak. Serwis zrobi test całego telefonu i jeśli bateria go nie przejdzie to zostanie wymieniona na nową. Taki test może Ci zrobić nawet infolinia, więc wiedziałbyś czy warto telefon oddawać na serwis.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 19 lutego 2017 - 00:08

Ooo miło słyszeć, a ile mniej więcej trwa taka wymiana?
I czy wymieniają tylko baterię czy całe urządzenie na refurba? 



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 lutego 2017 - 09:46

Wymienią Ci tylko baterię i tylko w przypadku kiedy oprogramowanie diagnostyczne wykaże jej błąd. A ile to trwa... zależy od serwisu, ale myślę, że ze 2-3 dni.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 19 lutego 2017 - 10:31

Słyszałem niedawno ze wymieniają w godzinę.
To tylko w Apple Store tak?

#8 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 19 lutego 2017 - 10:56

Każdy autoryzowany serwis Apple. Np. Cortland, iMad, iDream. Ale nie wiem czy tam wymieniają w godzinę na miejscu, bo nigdy nie wymieniałem baterii w tym punkcie. 



#9 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 19 lutego 2017 - 11:10

Zadzwonię i zapytam ☺️
Dziękuje za pomoc

#10 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 19 lutego 2017 - 20:43

Słyszałem niedawno ze wymieniają w godzinę.
To tylko w Apple Store tak?

W Polsce nie ma Apple Store.

Sprawdź, czy Twój telefon kwalifikuje się do: https://www.apple.co...pectedshutdown/  (sądząc po datach - to prawdopodobnie nie)

Jeżeli tak, to niektóre serwisy takie przypadki robią nawet w godzinę , a jeżeli nie kwalifikuje się to (niestety) czas oczekiwania jest standardowy (czyli kilkudniowy).

Najlepiej zadzwoń/napisz do kilku serwisów i zapytaj : https://locate.apple.com/pl/pl/


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#11 Mateusz Siwydym

Mateusz Siwydym
  • 6 postów

Napisano 27 lutego 2017 - 07:34

Witam.

 

Mam iPhonea 6S od okolo 10 dni. Kupilem nowke sztuke w UK (siec giffgaff).

Bateria wytrzymuje 6h w gotowosci z czego tylko 2h w uzyciu.

Jesli chodzi o lokalizacje, aktualizacje w tle itd wszystko mam wylaczone.

Codziennie rano telefon rozladowany a jak ide spac ok 23.00 telefon jest naladowany do ok 70-80%

Co robic ??? ://



#12 roth

roth
  • 109 postów

Napisano 27 lutego 2017 - 08:49

A masz dobry zasięg w domu czy cały czas szuka sieci

#13 Mateusz Siwydym

Mateusz Siwydym
  • 6 postów

Napisano 27 lutego 2017 - 10:41

A masz dobry zasięg w domu czy cały czas szuka sieci

Zasieg mam dobry. Probowalem rowniez z wlaczonym trybem samolotowym. Czasy w uzyciu oraz w gotowosci sa poprawe ( nic sie nie dzieje w tle ).

Wszystko wyglada normalnie a bateria jest po prostu zjadana...

10 minut rozmowy jest rowny 10% baterii w dol.

Probowalem juz chyba wszystkich opcji opisanych na forach. :/



#14 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 lutego 2017 - 10:49

Odtworzyłeś oprogramowanie bez wgrywania swoich danych?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#15 Mateusz Siwydym

Mateusz Siwydym
  • 6 postów

Napisano 27 lutego 2017 - 11:21

Odtworzyłeś oprogramowanie bez wgrywania swoich danych?

Nie bardzo rozumiem pytanie..

Robilem takze hard reset oraz przywrocenie ustawien fabrycznych.

Wylogowalem sie rowniez z iCloud na telefonie.



#16 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 lutego 2017 - 11:26

No to odtwórz oprogramowanie i nie wgrywaj żadnej kopii ani z iCloud ani z komputera. Poużywaj tak kilka dni i zobacz czy czas pracy telefonu jest poprawny.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#17 Mateusz Siwydym

Mateusz Siwydym
  • 6 postów

Napisano 27 lutego 2017 - 11:40

No to odtwórz oprogramowanie i nie wgrywaj żadnej kopii ani z iCloud ani z komputera. Poużywaj tak kilka dni i zobacz czy czas pracy telefonu jest poprawny.

Ok, sprawdze. Nie wgrywalem kopi z iCluda ani z komputera.


No to odtwórz oprogramowanie i nie wgrywaj żadnej kopii ani z iCloud ani z komputera. Poużywaj tak kilka dni i zobacz czy czas pracy telefonu jest poprawny.

Yyy w sumie wczoraj zrobilem to odtworzenie oprogramowania, zresetowalem i uruchomilem telefon od nowa. Naladowalem go do 90% i rano pusty. Dzis rano o 8 bateria miala 100% odlaczylem ladowanie i na chwile obecna w trybie samolotowym spadlo do 70%. 


Moze jest nadzieja ze po kilku ladowaniach bateria dojdzie do sibie..?

Sprobuje pobrac jakas apke i zrobic test baterii a jak bedzie dalej taki problem to w srode podskocze do Brukseli do App Store.



#18 Mateusz Siwydym

Mateusz Siwydym
  • 6 postów

Napisano 27 lutego 2017 - 13:56

Sprawdzałem stan bateri apka.
Nie wiem jak to możliwe ale przez telefon nie rozmawiałem dłużej niż godzinę a jeśli chodzi o muzykę i wideo miałem odpalone tylko YouTube w sumie może z półtorej godziny. Ta apka to chyba jakiś fake.
W chwili obecnej telefon w stanie czuwania 6h w użyciu 45minut a poziom baterii wynosi 50%.

Załączone pliki



#19 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 27 lutego 2017 - 13:59

Zwalona bateria bądź układ zasilania - do wymiany.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#20 Mateusz Siwydym

Mateusz Siwydym
  • 6 postów

Napisano 03 marca 2017 - 13:05

Wczoraj odwiedziłem App Store w Brukseli.

Byłem umówiony na 14.15.

O godzinie 14.20 podszedł do mnie Genius, zaprosił do stolika, opowiedziałem mu z jakim problemem się borykam..

Wykonane zostały 2 testy, baterii i systemu, wszystko ok.

Genius wstał i powiedział, że za chwile wróci.

Wrócił po 2 minutach z nowym iPhone'm którego otrzymałem w ramach gwarancji ;)

Cała akcja trwała maks 15 minut. :))


  • MasterM lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych