Witam,
Kupiłem swojego iPhone 6S w kwietniu w 2016 roku. Czy to normalne co pokazuje coconutBattery?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 18 lutego 2017 - 19:25
Witam,
Kupiłem swojego iPhone 6S w kwietniu w 2016 roku. Czy to normalne co pokazuje coconutBattery?
Napisano 18 lutego 2017 - 19:34
Tak, choć jeśli te 1444 mAh są prawdziwe, to znaczy, że bateria już sporo zużyta, wychodzi poniże 80% nominalnej pojemności.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 18 lutego 2017 - 19:38
Napisano 18 lutego 2017 - 20:42
Bardzo prawdopodobne, że tak. Serwis zrobi test całego telefonu i jeśli bateria go nie przejdzie to zostanie wymieniona na nową. Taki test może Ci zrobić nawet infolinia, więc wiedziałbyś czy warto telefon oddawać na serwis.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 19 lutego 2017 - 00:08
Ooo miło słyszeć, a ile mniej więcej trwa taka wymiana?
I czy wymieniają tylko baterię czy całe urządzenie na refurba?
Napisano 19 lutego 2017 - 09:46
Wymienią Ci tylko baterię i tylko w przypadku kiedy oprogramowanie diagnostyczne wykaże jej błąd. A ile to trwa... zależy od serwisu, ale myślę, że ze 2-3 dni.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 19 lutego 2017 - 10:31
Napisano 19 lutego 2017 - 10:56
Każdy autoryzowany serwis Apple. Np. Cortland, iMad, iDream. Ale nie wiem czy tam wymieniają w godzinę na miejscu, bo nigdy nie wymieniałem baterii w tym punkcie.
Napisano 19 lutego 2017 - 11:10
Napisano 19 lutego 2017 - 20:43
Słyszałem niedawno ze wymieniają w godzinę.
To tylko w Apple Store tak?
W Polsce nie ma Apple Store.
Sprawdź, czy Twój telefon kwalifikuje się do: https://www.apple.co...pectedshutdown/ (sądząc po datach - to prawdopodobnie nie)
Jeżeli tak, to niektóre serwisy takie przypadki robią nawet w godzinę , a jeżeli nie kwalifikuje się to (niestety) czas oczekiwania jest standardowy (czyli kilkudniowy).
Najlepiej zadzwoń/napisz do kilku serwisów i zapytaj : https://locate.apple.com/pl/pl/
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 27 lutego 2017 - 07:34
Witam.
Mam iPhonea 6S od okolo 10 dni. Kupilem nowke sztuke w UK (siec giffgaff).
Bateria wytrzymuje 6h w gotowosci z czego tylko 2h w uzyciu.
Jesli chodzi o lokalizacje, aktualizacje w tle itd wszystko mam wylaczone.
Codziennie rano telefon rozladowany a jak ide spac ok 23.00 telefon jest naladowany do ok 70-80%
Co robic ??? ://
Napisano 27 lutego 2017 - 08:49
Napisano 27 lutego 2017 - 10:41
A masz dobry zasięg w domu czy cały czas szuka sieci
Zasieg mam dobry. Probowalem rowniez z wlaczonym trybem samolotowym. Czasy w uzyciu oraz w gotowosci sa poprawe ( nic sie nie dzieje w tle ).
Wszystko wyglada normalnie a bateria jest po prostu zjadana...
10 minut rozmowy jest rowny 10% baterii w dol.
Probowalem juz chyba wszystkich opcji opisanych na forach. :/
Napisano 27 lutego 2017 - 10:49
Odtworzyłeś oprogramowanie bez wgrywania swoich danych?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 27 lutego 2017 - 11:21
Odtworzyłeś oprogramowanie bez wgrywania swoich danych?
Nie bardzo rozumiem pytanie..
Robilem takze hard reset oraz przywrocenie ustawien fabrycznych.
Wylogowalem sie rowniez z iCloud na telefonie.
Napisano 27 lutego 2017 - 11:26
No to odtwórz oprogramowanie i nie wgrywaj żadnej kopii ani z iCloud ani z komputera. Poużywaj tak kilka dni i zobacz czy czas pracy telefonu jest poprawny.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 27 lutego 2017 - 11:40
No to odtwórz oprogramowanie i nie wgrywaj żadnej kopii ani z iCloud ani z komputera. Poużywaj tak kilka dni i zobacz czy czas pracy telefonu jest poprawny.
Ok, sprawdze. Nie wgrywalem kopi z iCluda ani z komputera.
No to odtwórz oprogramowanie i nie wgrywaj żadnej kopii ani z iCloud ani z komputera. Poużywaj tak kilka dni i zobacz czy czas pracy telefonu jest poprawny.
Yyy w sumie wczoraj zrobilem to odtworzenie oprogramowania, zresetowalem i uruchomilem telefon od nowa. Naladowalem go do 90% i rano pusty. Dzis rano o 8 bateria miala 100% odlaczylem ladowanie i na chwile obecna w trybie samolotowym spadlo do 70%.
Moze jest nadzieja ze po kilku ladowaniach bateria dojdzie do sibie..?
Sprobuje pobrac jakas apke i zrobic test baterii a jak bedzie dalej taki problem to w srode podskocze do Brukseli do App Store.
Napisano 27 lutego 2017 - 13:56
Napisano 27 lutego 2017 - 13:59
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
Napisano 03 marca 2017 - 13:05
Wczoraj odwiedziłem App Store w Brukseli.
Byłem umówiony na 14.15.
O godzinie 14.20 podszedł do mnie Genius, zaprosił do stolika, opowiedziałem mu z jakim problemem się borykam..
Wykonane zostały 2 testy, baterii i systemu, wszystko ok.
Genius wstał i powiedział, że za chwile wróci.
Wrócił po 2 minutach z nowym iPhone'm którego otrzymałem w ramach gwarancji
Cała akcja trwała maks 15 minut. )
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych