Witam bardzo serdecznie!
Otóż, gram sobie w pewną gierkę "Clash Royal", kupiłem gemy, gdyż oferta była całkiem kusząca, ale to nie o tym.
Mieszkam w Polsce, a z tego co mi wiadomo, nie można kupić tutaj żadnego bonu lub czegoś takiego, poprosiłem więc kolegę, żeby kupił mi ten bon w Niemczech, a ja mu pieniążki oddam. Następnego dnia miałem kod, chciałem doładować, lecz okazało się, że mogę go użyć tylko w niemieckim sklepie appstore, zmieniam region na niemiecki, doładowanie śmiga, kupiłem co chciałem, zostało 15,99$. Myślę sobie "Hmm, będzie na następny raz" jednocześnie zmieniając kraj na Polskę, okazało się, że nie mogę tego zrobić, bo zostały mi środki na koncie, dobra "A co mi tam, będę na razie na niemieckim sklepie". Następnego dnia znowu pojawiła się oferta za 9,99$, kupiłem ją, zostało mi około 5,98$ na koncie, wiec kupiłem jeszcze raz żeby mieć to z głowy, co się okazało, zostało mi na koncie 0.03$ i nie wiem jak je teraz wykorzystać, tak tanich apek chyba nie ma, muzyki też nie. Macie jakieś pomysły? Skontaktować się z suportem? Jeśli się da, proszę o wysłanie linku, i mam takie pytanie, da się z nim skontaktować np w mailu? Czy tylko telefonicznie? Siedzę już na niemieckim sklepie jakiś tydzień, proszę o pomoc!
Jeśli napisałem w złym temacie, proszę o przeniesienie .
Pozdrawiam i życzę miłego dnia wszystkim czytającym
Reszta pieniedzy pozostała na koncie
Rozpoczęty przez
Kuba_Programista
, 05 lut 2017 17:52
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 lutego 2017 - 17:52
#2
Napisano 05 lutego 2017 - 17:56
Było wiele razy na forum, tak, masz zadzwonić i poprosić o wyzerowanie konta. A z ciekawości od kiedy w niemiecki AppStore płaci się w dolarach? o.O
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#3
Napisano 05 lutego 2017 - 17:58
@oleyek
Chodzilo mi o €, jakos z przezwyczajenia napisalem o dolarkach, ten kontakt to po polsku tez?
Jak sie dowiem to temat do zamkniecia
Chodzilo mi o €, jakos z przezwyczajenia napisalem o dolarkach, ten kontakt to po polsku tez?
Jak sie dowiem to temat do zamkniecia
#4
Napisano 08 lutego 2017 - 00:43
Na pewno musisz zadzwonić do swojego sklepu w DE, czy polski support Ci pomoże, nie sądzę, bo wcześniej dla kont w stanach musieli dzwonić na wsparcie US, ale możesz spróbować, bo nikt tego za Ciebie nie zrobi.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych