Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Reszta pieniedzy pozostała na koncie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kuba_Programista

Kuba_Programista
  • 5 postów

Napisano 05 lutego 2017 - 17:52

Witam bardzo serdecznie! :)
Otóż, gram sobie w pewną gierkę "Clash Royal", kupiłem gemy, gdyż oferta była całkiem kusząca, ale to nie o tym.
Mieszkam w Polsce, a z tego co mi wiadomo, nie można kupić tutaj żadnego bonu lub czegoś takiego, poprosiłem więc kolegę, żeby kupił mi ten bon w Niemczech, a ja mu pieniążki oddam. Następnego dnia miałem kod, chciałem doładować, lecz okazało się, że mogę go użyć tylko w niemieckim sklepie appstore, zmieniam region na niemiecki, doładowanie śmiga, kupiłem co chciałem, zostało 15,99$. Myślę sobie "Hmm, będzie na następny raz" jednocześnie zmieniając kraj na Polskę, okazało się, że nie mogę tego zrobić, bo zostały mi środki na koncie, dobra "A co mi tam, będę na razie na niemieckim sklepie". Następnego dnia znowu pojawiła się oferta za 9,99$, kupiłem ją, zostało mi około 5,98$ na koncie, wiec kupiłem jeszcze raz żeby mieć to z głowy, co się okazało, zostało mi na koncie 0.03$ i nie wiem jak je teraz wykorzystać, tak tanich apek chyba nie ma, muzyki też nie. Macie jakieś pomysły? Skontaktować się z suportem? Jeśli się da, proszę o wysłanie linku, i mam takie pytanie, da się z nim skontaktować np w mailu? Czy tylko telefonicznie? Siedzę już na niemieckim sklepie jakiś tydzień, proszę o pomoc!

Jeśli napisałem w złym temacie, proszę o przeniesienie :).
Pozdrawiam i życzę miłego dnia wszystkim czytającym :)

#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 05 lutego 2017 - 17:56

Było wiele razy na forum, tak, masz zadzwonić i poprosić o wyzerowanie konta. A z ciekawości od kiedy w niemiecki AppStore płaci się w dolarach? o.O
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 Kuba_Programista

Kuba_Programista
  • 5 postów

Napisano 05 lutego 2017 - 17:58

@oleyek
Chodzilo mi o €, jakos z przezwyczajenia napisalem o dolarkach, ten kontakt to po polsku tez? :P
Jak sie dowiem to temat do zamkniecia

#4 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 lutego 2017 - 00:43

Na pewno musisz zadzwonić do swojego sklepu w DE, czy polski support Ci pomoże, nie sądzę, bo wcześniej dla kont w stanach musieli dzwonić na wsparcie US, ale możesz spróbować, bo nikt tego za Ciebie nie zrobi.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych