Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Beats Solo3 - pytanie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pz

pz
  • 13 postów

Napisano 02 lutego 2017 - 14:31

Witam, zastanawiam się nad zakupem Beats Solo3 (łączność Bluetooth), wiem że bardzo fajnie łącza się ze wszystkimi iUrzadzeniami lecz posiadam również laptopa z Windows 10 i chciałbym wiedzieć czy bezproblemowo z nim nawiąże połączenie? Tak aby działał i mikrofon i słuchawki.

#2 patiw

patiw

  • 24 postów
  • Płeć:
  • SkądGdansk, PL

Napisano 02 lutego 2017 - 17:27

Mam, korzystam i działa bez problemu.



#3 pz

pz
  • 13 postów

Napisano 03 lutego 2017 - 11:20

Mam, korzystam i działa bez problemu.


Z mikrofonem tez zero problemów?

#4 patiw

patiw

  • 24 postów
  • Płeć:
  • SkądGdansk, PL

Napisano 08 lutego 2017 - 11:49

Z mikrofonem tez zero problemów?

Bez najmniejszych.



#5 pz

pz
  • 13 postów

Napisano 09 lutego 2017 - 13:53

Dziękuje bardzo!

#6 wierciu

wierciu
  • 250 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 września 2017 - 20:18

Podepnę się pod temat ale w kwestii gwarancji na Solo 3. Czy jest tak jak w przypadku sprzętu Apple że od dnia aktywacji? Na stronie beats jest niby link gdzie można zarejestrować swoje słuchawki

https://www.beatsbydre.com/register

 

Chcę kupić te słuchawki w USA ale czy jeśli coś mi się z Nimi zadzieje w Polsce to czy będę miał gdzie je oddać na gwarancję? 


Laptop: MacBook Pro 13' Touch Bar 2016, Telefon: iPhone X 64 GB, Tablet: iPad 9,7 2017 32 GB Wifi+LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych