Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja Apple - komputery


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 yahu_pro

yahu_pro
  • 2 postów
  • SkądPoznań

Napisano 30 stycznia 2017 - 13:14

Witam, 

 

mam pytanie odnośnie gwarancji na MacBook'i, a właściwie kilka pytań:

 

1. Czy po naprawie gwarancja przedłuża się o rok, jak w przypadku wymiany na nowy sprzęt?

2. Co się dzieje, gdy przy odbiorze sprzętu znajduję na nim zarysowanie lub inną wadę, której na nim nie było w momencie oddawania?

 

I ostatnie pytanie. Wielokrotnie oddawałem do serwisu iPhone'y. Praktycznie zawsze były wymieniane na nowe. Czy macie jakieś doświadczenia jeśli chodzi o oddawanie MacBook'a 12" na gwarancję? Jak wygląda wymiana? Sprzęt dostaje się w pudełku ze wszystkimi akcesoriami (jak Apple Watch'a), czy jak iPhone'a (sam telefon). Powszechnie wiadomo, że ciężko w nim o jakąkolwiek wymianę komponentów.



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 stycznia 2017 - 13:26

1. Dostajesz gwarancję 12 miesięcy na wymienioną część.

2. Zgłaszasz pracownikowi serwisu, a dalej to już ich problem.

 

Oddajesz komputer luzem, bez opakowania i odbierasz tak samo do ręki. Praktycznie niemożliwe abyś dostał cały nowy komputer, bo przecież każdą uszkodzą część można w nim wymienić.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 30 stycznia 2017 - 13:45

Pierwsze słyszę, że Apple Watch dają Ci z akcesoriami po naprawie/wymianie. Nawet tu na forum widziałem, że w ramach gwarancji przychodziła sama koperta, czyli to co się oddawało. Tu link http://myapple.pl/fo...a-farba/page-2


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 22:42

Witam, 

 

mam pytanie odnośnie gwarancji na MacBook'i, a właściwie kilka pytań:

 

1. Czy po naprawie gwarancja przedłuża się o rok, jak w przypadku wymiany na nowy sprzęt?

2. Co się dzieje, gdy przy odbiorze sprzętu znajduję na nim zarysowanie lub inną wadę, której na nim nie było w momencie oddawania?

 

I ostatnie pytanie. Wielokrotnie oddawałem do serwisu iPhone'y. Praktycznie zawsze były wymieniane na nowe. Czy macie jakieś doświadczenia jeśli chodzi o oddawanie MacBook'a 12" na gwarancję? Jak wygląda wymiana? Sprzęt dostaje się w pudełku ze wszystkimi akcesoriami (jak Apple Watch'a), czy jak iPhone'a (sam telefon). Powszechnie wiadomo, że ciężko w nim o jakąkolwiek wymianę komponentów.

http://www.apple.com...l-warranty.html

Apple Watch (podobnie jak wymieniane iPhone) dostaje się po wymianie w białym pudełku bez akcesoriów (i bez akcesoriów wysyłasz do naprawy). W komputerach Apple od zawsze wymienia się części (a nie całe komputery) tylko wraz z kolejnymi, nowszymi modelami maleje liczba serwisów nieautoryzowanych, które to potrafią robić. Ale jak oddajesz na gwarancję - to autoryzowany serwis poradzi sobie z każdym modelem.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 yahu_pro

yahu_pro
  • 2 postów
  • SkądPoznań

Napisano 31 stycznia 2017 - 13:14

Dzięki za odpowiedzi ;)



#6 Danioo

Danioo
  • 1 057 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 31 stycznia 2017 - 18:13

Witam, 

 

mam pytanie odnośnie gwarancji na MacBook'i, a właściwie kilka pytań:

 

1. Czy po naprawie gwarancja przedłuża się o rok, jak w przypadku wymiany na nowy sprzęt?

2. Co się dzieje, gdy przy odbiorze sprzętu znajduję na nim zarysowanie lub inną wadę, której na nim nie było w momencie oddawania?

 

I ostatnie pytanie. Wielokrotnie oddawałem do serwisu iPhone'y. Praktycznie zawsze były wymieniane na nowe. Czy macie jakieś doświadczenia jeśli chodzi o oddawanie MacBook'a 12" na gwarancję? Jak wygląda wymiana? Sprzęt dostaje się w pudełku ze wszystkimi akcesoriami (jak Apple Watch'a), czy jak iPhone'a (sam telefon). Powszechnie wiadomo, że ciężko w nim o jakąkolwiek wymianę komponentów.

 

Co do rys i uszkodzeń mechanicznych ja zawsze robię zdjęcia urządzenia przed oddaniem przy serwisancie. Co prawda w przypadku Apple nigdy mi się nie zdarzyło, żeby coś było nie tak to Asus raz naprawiał mi laptopa i połamał przy tym zaczepy od obudowy. Od tego czasu jestem przezorny i zawsze robię zdjęcia (Asus na szczęście po kontakcie z centralą i serwisem wymienił całą obudowę).


Użytkownik Danioo edytował ten post 31 stycznia 2017 - 18:14

iMac 21,5 Mid 2014 (1,4GHz,8GB,500GB) + 128GB SSD USB | MacBook Air 11 Early 2014 (1,4Ghz,4GB,256GB)

Samsung Galaxy S8 Arctic Silver / iPhone 7 Matte Black 32GB 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych