Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

6s plus wada ekranu?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#1 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 28 stycznia 2017 - 15:31

Witam wszystkich to jest mój pierwszy temat. W moim półrocznym iphonie 6s plus pojawiła się w rogu niewielka plamka. Co dziwne, nie jest w ogóle widoczna na jasnym tle. Gdy używam telefonu intensywnie przez dłuższy czas to plamka robi się ciemniejsza a jak leży dłuższy czas nieużywany to jest jaśniejsza prawie niewidoczna.
Mam też kilka kropek kurzu w tych okolicach pod szybką prawdopodobnie dostały się przez przełącznik wyciszania (problem znany w sieci).
Reklamować czy z tym żyć, czy poczekać bliżej końca gwarancji?
Czy jest możliwość wymiany samego wyświetlacza, czy na 100% dostanę refubrished? Chciałbym tego uniknąć bo numery seryjne z pudełka będą inne jak na telefonie i trochę ciężej sprzedać taki telefon chyba.

Załączone pliki



#2 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 28 stycznia 2017 - 16:02

zapewne wymienią ci telefon na odnowiony. Dostaniesz dokument świadczący o naprawie/wymianie w ramach gwarancji więc zero problemów ze sprzedażą.
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#3 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 28 stycznia 2017 - 16:17

Gdzieś czytałem że były jakieś zmiany i teraz wysyłają na wymianę samego wyświetlacza. Może to ktoś potwierdzić?
A może nie oddawać jest to praktycznie niezauważalne, boję się że dostanę z jakąś inna wadą i wymian nie będzie końca?

#4 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 28 stycznia 2017 - 16:45

Wymiana ekranu lub całego telefonu nikt ci nie powie, która opcja na 100% jeśli otrzymasz telefon z wadą możesz go reklamować. Nawet gdyby to było kilka reklamacji, to chyba lepiej ostatecznie wymienić na egzemplarz wolny od wad?
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#5 Przemo033

Przemo033
  • 21 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 08:46

Ja mam ten sam problem, niedawno się to stało, oddałem na gwarancję. Czekam na odpowiedź tyle że ja reklamowałem z tytułu rękojmi.

Komputer: MacBook Pro Retina 13 Mid 2014 | Telefon: iPhone 6s Plus Space Gray | Odtwarzacz muzyki: iPod Shuffle Space Gray


#6 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 09:27

A miałeś trochę kurzu w tamtych okolicach? Gdzieś na zagranicznym forum też czytałem o tego typu wadzie, jeden urzytkownik pisał że po jakimś czasie to zniknęło ale jakoś w to nie wierzę. Moim zdaniem to ekran w tym rogu delikatnie się rozlaminował i stąd ten cień ale mogę się mylić.

#7 Przemo033

Przemo033
  • 21 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 10:02

Nie mam pojęcia, więc się nie wypowiem z tym że ja mam 6s Plus. Ale jest to ewidentna wada fabryczna zważając na to że telefon miałem zawsze w case i od początku szkło na cały ekran i nigdy mi nie spadł, sam jestem ciekawy co mi odpowiedzą tym bardziej że została mi tylko rękojmia x-kom. Dam Ci znać jak będę coś wiedział

Komputer: MacBook Pro Retina 13 Mid 2014 | Telefon: iPhone 6s Plus Space Gray | Odtwarzacz muzyki: iPod Shuffle Space Gray


#8 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 10:06

Ja też mam 6s plus

#9 Przemo033

Przemo033
  • 21 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 10:18

Wydaję mi się że kurz by miał się ciężko przedostać bo mam pełnego case'a tzn. z zakrytymi przyciskami ;)

Komputer: MacBook Pro Retina 13 Mid 2014 | Telefon: iPhone 6s Plus Space Gray | Odtwarzacz muzyki: iPod Shuffle Space Gray


#10 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 11:40

Kurz dostaje się przełącznikiem od wyciszania

#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 stycznia 2017 - 13:45

Oddaj do serwisu autoryzowanego, zostanie wymieniony ekran w ramach gwarancji.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 14:44

Oddaj do serwisu autoryzowanego, zostanie wymieniony ekran w ramach gwarancji.


Jesteś pewny ? Byłoby super gdyby naprawili sam ekran tylko, a nie wymieniali na odnowionego.

#13 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 stycznia 2017 - 15:22

Jeśli telefon jest sprawny i nie jest poobijany to na bank w pierwszej kolejności jest wymieniany ekran


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#14 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 15:48

Stan jak nówka bez żadnej ryski zarówno ekran jak i plecki. Ale z tego co czytałem to z naprawy potrafią wrócić Porysowane niestety.
I teraz takie pytanie czy można się jakoś zabezpieczyć przed tym, zrobić jakieś fotki czy coś? Będę oddawał do naprawy wysyłkowo bo mam za daleko żeby oddać osobiście. A zdarzały się chyba też sytuacje że był wysyłany telefon na gwarancję idealny a odsyłany z odmową naprawy bo ma jakieś wgniecenie którego w momencie wysyłki nue miał.

#15 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 stycznia 2017 - 20:30

Nie popadajmy w paranoję. Wiadomo, że zdarzają się różne przypadki ale zarówno serwis jak i centrum naprawcze Apple mają na uwadze, że telefon jest w dobrym stanie i szansa na to, że telefon wróci zarysowany jest znikoma. Jak będziesz go oddawał to w formularzu zgłoszenia usterki zaznacz wyraźnie, że telefon nie ma żadnych śladów użytkowania i żadnych uszkodzeń, to powinno wystarczyć.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#16 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 20:46

Ok dzięki za wskazówki. A gdzie najlepiej oddać do Ispotu czy Cortlandu?

#17 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 30 stycznia 2017 - 21:43

Zdecydowanie Cortland. Dodatkowo dowiedz się jak to wygląda z odnowionym iphonem, bo twój paniczny strach przed odnowionym przez apple egzemplarzem jest kompletnie nieuzasadniony. Miałem trzy refurby otrzymane w ramach wymiany gwarancyjnej i na 100% nie odróżniłbyś ich od rozpakowanych nówek z pudełka.
  • Piotr X lubi to
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#18 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 22:04

W sumie jak bym dostał odnowiony to gwarancja by leciała od nowa a to duży plus. A wysłać sam telefon czy razem z pudełkiem i akcesoriami?

#19 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 23:41

A po co masz wysyłać akcesoria skoro nie są wadliwe ? Jak masz pudełko wyślij w pudełku, jak nie masz to w jakimś kartonie ale dobrze zabezpiecz sprzęt i zrób zdjęcia sprzętu przed wysyłką :)

 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#20 Piotr X

Piotr X
  • 123 postów
  • SkądGdynia

Napisano 31 stycznia 2017 - 01:52

Po pierwsze jak wymieniać ekran to tylko w autoryzowanym punkcie ale to dopiero wtedy jak nie masz już gwaracnji - póki masz to oczywiście reklamuj, im szybciej tym lepiej i wygodniej dla Ciebie. Obojętnie, czy wymienią Ci sam ekran czy dostaniesz "odnówkę" to na tym nie stracisz. Ja ze wszystkich serwisów z jakimi miałem do czynienia najlepiej mogę wypowiedzieć się o Cortland. Jak masz daleko i nie masz jak podjechać osobiście to możesz nadać kurierem (robiłem tak chyba 2 razy).


  • Damien Karras lubi to

#21 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 31 stycznia 2017 - 22:59

Po pierwsze jak wymieniać ekran to tylko w autoryzowanym punkcie ale to dopiero wtedy jak nie masz już gwaracnji ...

Lepiej chyba wymieniać na gwarancji niż po ... Bo za darmo.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#22 Przemo033

Przemo033
  • 21 postów

Napisano 17 lutego 2017 - 16:12

Kurz dostaje się przełącznikiem od wyciszania

 

Miałem dać znać co z moją reklamacją z tytułu rękojmi, uznali ją i w moim telefonie został wymieniony wyświetlacz i bateria :)


Komputer: MacBook Pro Retina 13 Mid 2014 | Telefon: iPhone 6s Plus Space Gray | Odtwarzacz muzyki: iPod Shuffle Space Gray


#23 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 24 lutego 2017 - 12:47

Miałem dać znać co z moją reklamacją z tytułu rękojmi, uznali ją i w moim telefonie został wymieniony wyświetlacz i bateria :)


Z baterią też miałeś problemy czy wymienili profilaktycznie?

#24 Radi-83

Radi-83
  • 247 postów

Napisano 25 lutego 2017 - 00:47

Miałem dać znać co z moją reklamacją z tytułu rękojmi, uznali ją i w moim telefonie został wymieniony wyświetlacz i bateria :)

Rozumiem, że ekran jest już w porządku ? Zdarzyło się może komuś, że po wymianie serwisowej w centrum Apple nadal miał trefny wyświetlacz, czy tam to już sprawdzają bardzo dokładnie ? Bo jak wiadomo, refuby mają nieraz różne wady a niby miały być dobrze sprawdzone. 



#25 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 25 lutego 2017 - 08:25

Nie słyszałem, żeby refurby nieraz miały jakieś wady. To mit.
  • makemymind lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych