Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Time Capsule - jak przygotować do sprzedaży, wyczyścić dysk?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Matt08

Matt08
  • 11 postów

Napisano 26 stycznia 2017 - 10:24

Czołem!

 

Kupiłem nowy router i chciałem sprzedać moje Time Capsule (Apple Time Capsule - 2TB MD032Z/A).

W jaki sposób wyczyścić wszystkie ustawienia?

W jaki sposób mogę wyczyścić dysk, aby dane z niego nie były możliwe do odzyskania?

 

Liczę na Waszą pomoc!

 

PS. Może ktoś chce kupić? :-)



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 26 stycznia 2017 - 11:09

Wystarczy zrobić formatowanie dysku z jednokrotnym zapisaniem całej powierzchni.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 Matt08

Matt08
  • 11 postów

Napisano 26 stycznia 2017 - 11:11

Wystarczy zrobić formatowanie dysku z jednokrotnym zapisaniem całej powierzchni.

 

 

Dzięki! Znajdę taką opcję w narzędziach dyskowych na Macu, jak TC będzie podłączone, czy zrobić to jakoś inaczej?

Później jakiś reset do ustawień fabrycznych?



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 26 stycznia 2017 - 11:14

W narzedziu dyskowym raczej tego nie zrobisz, podejrzewam, że tylko komendami w terminalu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Matt08

Matt08
  • 11 postów

Napisano 26 stycznia 2017 - 11:15

W narzedziu dyskowym raczej tego nie zrobisz, podejrzewam, że tylko komendami w terminalu.

 

 

Uhh... To teraz pytanie: Jakie to komendy :-)



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 26 stycznia 2017 - 11:20

wpisz samo diskutil i wyrzuci Ci całą pomoc do tej komendy, jest tam coś takiego jak zeroDisk albo randomDisk


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Matt08

Matt08
  • 11 postów

Napisano 26 stycznia 2017 - 11:21

Ok, dzięki wielkie! Pokombinuję wieczorem.



#8 Matt08

Matt08
  • 11 postów

Napisano 27 stycznia 2017 - 14:53

Zostawiam dla potomnych:

https://support.apple.com/pl-pl/HT202174






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych