Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

zgubiony 6s i problem z logowaniem do iClouda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 zgubiony6

zgubiony6
  • 2 postów

Napisano 22 stycznia 2017 - 13:03

Hej. Zgubiłem iphone 6s. Próbując się zalogować do icloud żeby namierzyć otrzymywałem informacje, że nieprawidłowe apple ID lub hasło(a jestem pewny na 100%). Po kilku razach zaczęła wyskakiwać informacja, że "Ten Apple ID został zablokowany ze względów bezpieczeństwa.

Przed zalogowaniem należy odblokować konto." Przechodzę do odblokowania, a tam dostaje piękną informacje, że " adres xxx@xxx nie jest apple ID". Ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi? Infolinia dzisiaj nie działa... a jutro już raczej będzie rozładowany.



#2 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 22 stycznia 2017 - 13:07

Został zablokowany ponieważ kilka razy podałeś błędne hasło. Odsyłam do artykułu

 

https://support.appl.../pl-pl/HT204106 Jeśli konto AppleID jest zablokowane


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#3 zgubiony6

zgubiony6
  • 2 postów

Napisano 22 stycznia 2017 - 13:27

ok. to rozumiem, że za dużo razy wprowadziłem błędne dane, ale dlaczego w kolejnym kroku "odblokowaniu konta" otrzymuję informacje, że "adres xxx@xxx nie jest apple ID" ? Najpierw zablokowali to ID (czyli istnieje), a w etapie odblokowania konta jednak takie apple ID nie istnieje? 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych