Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6 nie włącza się, proszę o pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil Sulikowski

Kamil Sulikowski
  • 2 postów

Napisano 22 stycznia 2017 - 10:27

Witam wszystkich i z góry dziękuję za odpowiedzi. Dziś, chcąc skorzystać z telefonu, zobaczyłem, że po wciśnięciu home ekran jest czarny z jednym pionowym paskiem. Trochę tak, jakby zepsuła się matryca. Pomyślałem, że zawiesił się, więc zresetowałem go przytrzymując home i przycisk blokady z boku. Niestety od tamtej pory telefon się nie włącza. Podpinałem go pod dwie ładowarki, zresztą podpięty pod kabel robi się ciepły, więc to nie wina wyczerpanej baterii. Bardzo proszę o pomoc, niedawno wprowadziłem się do nowego miasta, więc telefon jest mi niezbędny :(



#2 KacperWWA

KacperWWA
  • 1 252 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 stycznia 2017 - 10:43

DFU i sprobuj wrzucić iOS'a czystego

#3 Kamil Sulikowski

Kamil Sulikowski
  • 2 postów

Napisano 22 stycznia 2017 - 10:53

DFU i sprobuj wrzucić iOS'a czystego

Okej, ale przy tym stracę wszystko z telefonu?



#4 anx239

anx239
  • 679 postów
  • SkądWrocław

Napisano 22 stycznia 2017 - 11:12

Okej, ale przy tym stracę wszystko z telefonu?

Tak.


Mac mini i7   -   Mac mini i5   -   MacBook Air 13"   -   Apple Watch 3 Nike (42 mm + 38 mm)

iPhone 7 Plus   -   iPhone 6S   -  iPhone SE   -   iPad Air   -   iPod 5 Video   -   iPod Shuffle   -   Qnap TS-453Be


#5 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 22 stycznia 2017 - 13:10

Jeżeli wyskoczył Ci pasek to prawdopodobnie wyświetlacz pada lub padł, miałem tak z moim iphone 7 gdy kilka dni po zakupie zaczęły wyskakiwać nagle pionowe paski, potem to już na ekranie nic nie było widać, sam myślałem, że to wina oprogramowania, ale nawet błędy w becie czy też oficjalnym oprogramowaniu nie mogą powodować pasków, to kwestia sprzętowa.


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych