MacBook pro a1226 nietypowe ładowanie
#1
Napisano 10 stycznia 2017 - 16:17
#2
Napisano 12 stycznia 2017 - 21:39
Są różne "nieoryginalne" produkty. Są zamienniki (lepsze lub gorsze), ale są też podróbki.
Jak sprawdzić po której stronie leży przyczyna Twoich problemów (najłatwiej): podłącz oryginalny zasilacz i zobacz co się zmieniło.
Pomogłem ? - Lubię to
#3
Napisano 13 stycznia 2017 - 10:23
Po pierwsze musisz sprawdzić na oryginalnym zasilaczu, bo sprawdzając na zamienniku nigdy nie masz pewności czy to wina szmelcowanego zasilacza czy komputera.
Po drugie zasilacz 60W nie nadaje się do ładowania tego MacBooka, bo jak komputer będzie zupełnie rozładowany to nie ruszy. Musisz mieć oryginalny zasilacz 85W.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#4
Napisano 14 stycznia 2017 - 12:56
zapomiałem dopisać ze za 60zł był kupiony a ma 85W . nie wiem czy ryzykować kupno oryginalnego zasilacza , gdyż posiadam kilka problemów z nim jak niedziałające podświetlenie czy wiatraki od wlącznia laptopa działają na wysokich obrotach non stop ( pasta wymieniona i wyszczysczony w środku ) czy kupić już inny laptop np macbook a1342 white unibody czy inwestować dalej tego co mam ? dodam że płyta jest sprawna i wymieniana (żaden reballing)
#5
Napisano 14 stycznia 2017 - 15:23
Zasilacz do MacBooka za 60 złotych, błagam Cię. Za tyle to ciężko nawet sensowną ładowarkę do telefonu kupić, a co dopiero do laptopa.
Idź do jakiegoś serwisu albo sklepu z produktami Apple i niech Ci podłączą na próbę oryginalny zasilacz, wtedy będziesz wiedział co się dzieje.
Wiatraki szaleją, bo nie podłączyłeś któregoś czujnika temperatury.
A1342 w dobrym stanie też będzie kosztował z 1000 złotych, więc nie wiem czy jest sens zmieniać komputer nie wiedząc co tak na prawdę dzieje się z Twoim.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#6
Napisano 14 stycznia 2017 - 21:06
Odkreciłem kolejny raz MacBooka i dokładnie obserwowałem i wszytskie czujniki są na miejscu . Nie wiem czy ryzykować z kupnem wentylatorów i spróbować czy to może być to...
Użytkownik Krzys123. edytował ten post 14 stycznia 2017 - 21:06
#7
Napisano 15 stycznia 2017 - 10:53
Oczywiście, że nie kupuj wentylatorów, bo skoro się kręcą to są sprawne. A kręcą się z wysokimi obrotami, bo coś innego jest uszkodzone. Może być uszkodzony czujnik, taśma od topcase z klawiaturą, albo jednak coś jest nie podłączone.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#8
Napisano 15 stycznia 2017 - 13:08
#9
Napisano 15 stycznia 2017 - 15:23
Załączone pliki
Użytkownik Krzys123. edytował ten post 15 stycznia 2017 - 15:43
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych