Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Mini 4 Wifi - gdzie jest bateria?!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 09 stycznia 2017 - 01:44

Cześć,

 

zwracam się z pytaniem do wszystkich użytkowników iPada Mini 4, oraz serwisantów.

Miałem wcześniej iPada Mini 3, do tego w wersji LTE - bateria wystarczała na 8-9h przeglądania internetu i korzystania z Apple Music w tle na słuchawkach, z uwagi na zwolnienie na iOS 10 kupiłem iPada Mini 4, tym razem tylko w wersji Wifi.

Przy takim samym sposobie użytkowania bateria wystarcza na maksymalnie 4 godziny użytkowania,

czy macie podobne, jest to normalne(wiem, że bateria jest mniejsza)? Jak oddam do np. Cortlandu to wymienią mi baterię?

Pozdrawiam


 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 stycznia 2017 - 10:41

Jeśli iPad jest na gwarancji to po potwierdzeniu problemu zostanie wymieniony na nowy, a jeśli gwarancji nie ma to możesz wymienić go odpłatnie w serwisie. Serwis autoryzowany samej baterii nie wymienia.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 09 stycznia 2017 - 14:17

Mam jeszcze gwarancję, bodajże do października - rozumiem, że nie taki drenaż baterii nie jest normalny?
Pozdrawiam

 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#4 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 12 stycznia 2017 - 17:32

iPad został wymieniony na nowe urządzenie - problem jest natomiast tego typu, że jego lewa, tylna strona niemiłosiernie skrzypi!
Takie usterki się reklamuje?
P.S
Dostałem taką samą wersję, czyli Wifi z 16GB pamięci.

Użytkownik Krzysztof II edytował ten post 12 stycznia 2017 - 17:32

 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#5 PlayTronics

PlayTronics
  • 73 postów
  • SkądGliwice, PL

Napisano 25 marca 2017 - 18:39

iPad został wymieniony na nowe urządzenie - problem jest natomiast tego typu, że jego lewa, tylna strona niemiłosiernie skrzypi!
Takie usterki się reklamuje?
P.S
Dostałem taką samą wersję, czyli Wifi z 16GB pamięci.

Tak, możesz tego znaleźć na forum zatrzęsienie. Reklamuje się. Oczywiście, że dostałeś taką samą wersję - zawsze dają taką samą wersję kolorystyczną, pamięci i "wyposażenia" jaką oddawałeś do reklamacji.


 iMac 21,5" + Time Capsule |  iPhone 7 Plus Onyx Black + Apple Silicone Case (PRODUCT) RED  iPhone 4s Black  WATCH + Band (PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" Space Gray Wi-Fi+Cellular +  Pencil





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych