Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z włączaniem Macbook Pro A1286 Late 2011


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ptaszny

Ptaszny
  • 11 postów

Napisano 07 stycznia 2017 - 20:47

Hej,

Zakupiłem niedawno używanego Macbook'a Pro 15,4 i7 late 2011. Mam problem z włączaniem laptopa. Przy próbie włączenia przyciskiem obojętnie czy jest na baterii czy zasilaczu nie reaguje na przycisk. Pokazuje stan baterii etc. oraz kontrolkę przy podłączonym zasilaczu. Niestety trzeba długo wciskać klawisz power na różne sposoby zanim ruszy. Próbowałem odpalać z resetem SMC ale jest to samo. Dodam, że po włączeniu wszystko śmiga bez problemu. Oddałem do serwisu ale niestety tam twierdzą, że testowali laptopa wielokrotnie i nie było problemów i abym zwrócił uwagę na zbyt wczesne włączanie przy wyłączeniu. Niestety problem dotyczy włączenia po dłuższym wyłączeniu na przykład na dzień następny.

 

W czym może tkwić problem?

Pozdrawiam,
J.



#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 08 stycznia 2017 - 11:26

Odepnij zasilacz i baterię. Po kilkunastu sekundach podłącz sam zasilacz. Mac powinien wystartować z autostartu - uwaga ma prawo po kilku sekundach wyłączyć się, po to by ponownie wystartować. Jak wystartuje masz problem z układami wczesnego startu (tu w grę wchodzi SMC, linie kontrolne chagera lub sam charger, PCM, wzorcowe i wiele innych). Tak czy inaczej masz kila stówek w plecy, a jak mac nie był na procedurze wymiany płyty, również możesz spodziewać się sporych kłopotów z grafiką , a to wiąże się w dużymi wydatkami.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 assaabloy

assaabloy
  • 128 postów

Napisano 08 stycznia 2017 - 23:56

Pytanie zasadnicze po co w ogóle go wyłączasz ? Czyżby przyzwyczajenie z dziadowskiego windowsa ?

#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 09 stycznia 2017 - 00:28

Pytanie zasadnicze po co w ogóle go wyłączasz ? Czyżby przyzwyczajenie z dziadowskiego windowsa ?

Być może pięcioletnia bateria już nie trzyma jak dawniej ...


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 Ptaszny

Ptaszny
  • 11 postów

Napisano 09 stycznia 2017 - 22:34

Pytanie zasadnicze po co w ogóle go wyłączasz ? Czyżby przyzwyczajenie z dziadowskiego windowsa ?

 

Jestem przeżarty Windowsem, przyznaję się ;-/ Z tym, że korzystam ze sprzętu również podróżując i myślę, że każdą elektronikę warto wyłączyć przy aurze panującej na zewnątrz..

 

Macbook jest na gwarancji, został zakupiony jako używany z gwarancją.



#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 09 stycznia 2017 - 23:54

To skorzystaj z niej :)


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych