Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Adobe CC na OSX El Capitan


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ptaszny

Ptaszny
  • 11 postów

Napisano 24 grudnia 2016 - 16:15

Hej,

Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Macbook'a Pro 15,4 Late 2011 i7. Od dwóch lat pracuję na iMac'u w firmie ale nigdy nie miałem do czynienia z oprogramowaniem/instalacją/konfiguracją. W kilka chwil po działaniu na komputerze spotkałem pierwszy problem. W żaden sposób nie jestem w stanie zainstalować pakietu Adobe CC ani Adobe CS6. Crash występuje po wybraniu wszystkich opcji gdy pojawia się pasek postępu i zaczyna instalacje. Dostaję komunikat "Nieznany kod błędu".

Mam OS X El Capitan w wersji 10.11.6. 

Próbowałem Adobe Cleaner Tool, aktywację oprogramowania w preferencjach systemowych, etc. Jedyne co zainstalowałem to Avast Antivirus oraz Java ze strony producenta. Czy czegoś brakuje w czystym systemie?

 

Proszę o pomoc!

J.



#2 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 24 grudnia 2016 - 17:51

A po co Ci Avast?


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#3 Ptaszny

Ptaszny
  • 11 postów

Napisano 25 grudnia 2016 - 10:12

A po co Ci Avast?

 

Jak wspomniałem jestem zielony i doczytałem w internecie, że warto doinstalować antywirusa. Avast'a już wyrzuciłem dlatego, że powodował problemy nawet ze ściąganiem plików z sieci natomiast zainstalowałem Sophos. Czy Mac nie potrzebuje antywirusa?



#4 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 25 grudnia 2016 - 11:05

1. Antywirus na maku to więcej problemów niż korzyści. Antywirusa usuń za pomocą dedykowanej aplikacji lub wg instrukcji bo zawsze zostają jakieś śmieci i usługi. Jeśli nie jesteś amatorem torrentow i pań ze stron xxx to raczej nie będzie potrzebny. W większości i tak wykrywa tylko wirusy dla Windows.
Fallout ...war, war never changes...

#5 Ptaszny

Ptaszny
  • 11 postów

Napisano 26 grudnia 2016 - 14:26

W porządku.

 

W dalszym ciągu proszę o pomoc przy rozwiązaniu problemu z instalacją pakietu Adobe.



#6 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 26 grudnia 2016 - 14:32

To zobacz log instalacyjny:
https://helpx.adobe....gs-cs5-cs5.html

Zadzwoń też na infolinię. Przecież za to im płacisz


  • Śfierzyk lubi to
Fallout ...war, war never changes...

#7 Ptaszny

Ptaszny
  • 11 postów

Napisano 26 grudnia 2016 - 19:32

To zobacz log instalacyjny:
https://helpx.adobe.com/creative-suite/kb/troubleshoot-install-logs-cs5-cs5.html

Zadzwoń też na infolinię. Przecież za to im płacisz

 

W logach instalacyjnych nie ma linijek, które posiadają error czy fatal. Błąd dotyczy każdego składnika pakietu. Stąd przypuszczam, że po świeżej instalacji brakuje mi w systemie jakiegoś składnika do zainstalowania powyższego przez co nie jest to wina samego programu?



#8 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 26 grudnia 2016 - 19:36

Pobierz nowy instalator może coś przy pobieraniu się uszkodziło.
Fallout ...war, war never changes...

#9 Ptaszny

Ptaszny
  • 11 postów

Napisano 27 grudnia 2016 - 15:31

Do każdego składnika pakietu jest osobny .dmg z instalatorem (Illustrator, InDesign, Photoshop). Próbowałem również wgrać trial poprzedniej wersji CS6. Za każdym razem mam ten sam błąd...


Do każdego składnika pakietu jest osobny .dmg z instalatorem (Illustrator, InDesign, Photoshop). Próbowałem również wgrać trial poprzedniej wersji CS6. Za każdym razem mam ten sam błąd...

 

Czy chodzi o wersje systemu? Może warto by było przejść na MacOs Sierra?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych