Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

po wymianie baterii w iPhonie 6 brak informacji o procentowym zużyciu baterii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 piekarz23

piekarz23
  • 41 postów

Napisano 21 grudnia 2016 - 20:29

Witam,

Po wymianie baterii w iPhonie 6 nie widać użycia baterii( nie wiadomo która aplikacja ile zużywa procentowo baterii). widnieje tylko napis, że informacje będą widoczne po kilku minutach użytkowania. I tak cały czas, a bateria siedzi już kilka dni.

 

Załączony plik  IMG_0033.jpg   144,64 KB   1 Ilość pobrań

 

Reset urządzenia, ani wgrywanie softu od nowa nie wróciło tej funkcji.

Wina baterii?

Czy jest na to sposób?

Dzięki za odpowiedź.



#2 piekarz23

piekarz23
  • 41 postów

Napisano 29 grudnia 2016 - 17:12

Ktoś?
Coś?
Podpowie?

#3 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 29 grudnia 2016 - 17:29

Zacząłbym od restore do ustawień fabrycznych . Może to tylko bug softa.
Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#4 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 29 grudnia 2016 - 18:03

Badziewne baterie z Allegro tak czasem maja

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#5 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 29 grudnia 2016 - 18:38

 

Czy jest na to sposób?

 

 

Tak - wymiana baterii na sprawną. 



#6 piekarz23

piekarz23
  • 41 postów

Napisano 29 grudnia 2016 - 18:38

To gdzie kupować baterię?
Ja kupowałem na eSpares24

#7 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 29 grudnia 2016 - 18:54

Napisz do jakiegoś sprawdzonego serwisu np macsuport

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#8 piekarz23

piekarz23
  • 41 postów

Napisano 29 grudnia 2016 - 18:55

Ok, dzięki.

#9 marcopolo8900

marcopolo8900
  • 3 postów

Napisano 06 czerwca 2017 - 23:38

Ok, dzięki.

 

rozwiązałeś jakoś temat?

reset do ustawień fabrycznych pomógł czy konieczna była wymiana baterii?



#10 piekarz23

piekarz23
  • 41 postów

Napisano 07 czerwca 2017 - 10:58

Jeżeli Ci chodzi o te wskazania procentowe, to wymiana baterii dopiero pomogła.
Nic innego nie pomagało.
Musisz trafić na dobrej jakości batetię. Pisz do tego serwisu co mi polecili.

#11 marcopolo8900

marcopolo8900
  • 3 postów

Napisano 07 czerwca 2017 - 12:01

Ok, dzięki za szybką odpowiedź






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych