Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

AirPods 2 – opinie, wrażenia.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
414 odpowiedzi w tym temacie

#26 Piotr Poręba

Piotr Poręba
  • 16 postów

Napisano 16 stycznia 2017 - 16:29

Po blisko dwutygodniowym użytkowaniu mogę stwierdzić:
 
1. słuchaweczki projektowane były dla mieszkańców Kalifornii i Florydy... Wieczorami spaceruję. Przy obecnych mrozach (-10 st. C), czapce na głowie i włożonych rękawiczkach słuchawki się nie sprawdzają a ja  je kupiłem by móc spacerować bez "sznurka". Czapka lub kaptur powodują, że słuchawki wypadają z ucha. Pauzowanie za pomocą wyjęcia słuchawki z ucha w zimie, to porażka. Grube rękawice zupełnie się do tego nie nadają. Dlatego kupiłem tasiemkę SPIGEN łączącą obie słuchawki. Teraz jest lepiej. Wystarczy jedną poruszyć i wypada bez strachu o zgubienie. Drugim problemem jest regulacja głośności. W domu idealnie nadaje się do tego Watch. Ale na spacerze w rękawiczkach... 
 
2. słuchawki wyjęte z ucha i odłożone na stole lub w kieszeni - rozładowuję się (połowę wolniej niż jak byśmy słuchali muzyki, ale jednak). Czyli zostaje tylko wkładanie ich do Etui. 
 
3. Etui mieści się w prawej, najmniejszej kieszonce jeansów. Podobno tak je projektowano :) Ale cały czas mam obawy, że wyciągając portfel z większej kieszeni przez przypadek wypchnę Etui. To oczywiście moje subiektywne odczucia ale zastanawiam się nad wszyciem "rzepów" do kieszonki :)
 
4. Zdarza się że słuchawki "rozjeżdżają się" z dźwiękiem... Trwa to kilka, kilkanaście sekund...
 
5. Mam chyba nietypowe uszy :) bo słuchawki lubią się wysunąć podczas sprzątania. Jak pisałem wyżej, rozwiązaniem jest tasiemka SPIGEN :(
 
Reasumując, słuchawki nie do końca dopracowane. Wydaje mi się, że problemem jest kształt. Aparaty słuchowe dla osób niedosłyszących są równie zaawansowane technologicznie, niewidoczne i nie wypadają z ucha a działają co najmniej przez miesiąc. Ale to oczywiście moje subiektywne odczucia. 
 
Na plus mogę dodać, że wreszcie nie muszę chodzić po domu z telefonem w kieszeni. Cały czas mogę słuchać audiobooków a w razie potrzeby prowadzić rozmowę telefoniczną. Gdyby nie ta cena, to nie patrzył bym tak krytycznie na ten produkt. 
 
Ale jak powszechnie wiadomo APPLE tak ma :)


#27 mp_hdtv

mp_hdtv
  • 32 postów

Napisano 17 stycznia 2017 - 11:32

Jak wygląda sprawa z łączeniem słuchawek z dwoma iphonami? Dwa różne apple ID.



#28 basog

basog
  • 28 postów

Napisano 20 stycznia 2017 - 14:34

Ktoś świeżo może odebrał swoje słuchawki, żeby powiedzieć jaki teraz jest czas oczekiwania? Zamówiłem dopiero 03.01 i datę mi pokazuje na 24.02 :(



#29 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 20 stycznia 2017 - 14:58

Stary, ja mam na początek marca, a zamówiłem 10 stycznia. 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#30 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 22 stycznia 2017 - 21:57

Pytanko, czy jest możliwość sterowania Airpodsami za pomocą smartwatcha np. gear s3 samsunga, prze oczywiście jednoczesnym połączeniu telefonu z zegarkiem po bluetooth? Tak jak to ma miejsce w Apple.



#31 Wania

Wania
  • 644 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 10:35

a co chcesz w nich sterowac? :roll:



#32 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 23 stycznia 2017 - 11:09

Chociażby zmiana ustawienia głośniej/ciszej oraz przewijania utworów.



#33 Wania

Wania
  • 644 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 11:21

to sie nie w sluchawkach ustawia tylko w ajfonie...



#34 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 23 stycznia 2017 - 12:27

to sie nie w sluchawkach ustawia tylko w ajfonie...

Co Ty nie powiesz, to już wie każdy od dawna. Ale można obsługiwać słuchawki za pomocą Apple Watcha, pytam czy można też tak robić za pomocą zegarka z androidem/tizenem. Wiadomo, że może nie wszystko można ale takie podstawowe funkcje jak opisałem wyżej powinny działać. Pytam kogoś kto tak używa słuchawek. Więc jeżeli nie posiadasz wiedzy nie ma co pisać.



#35 Wania

Wania
  • 644 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 12:29

ale co Ty bredzisz czlowieku :lol: przeciez jaki sens ma sterowanie sluchawkami ktore przeciez steruja ajfonem? zamiast sterowac sluchawkami przez swojego smartłocza zadaj sobie trud i sprawdz czy on steruje ajfonem bo to na nim robi sie glosniej/ciszej i przerzuca piosenki



#36 basog

basog
  • 28 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 12:45

Wania, przeczytaj jeszcze raz na spotkojnie, bo albo nie rozumiesz, albo złośliwie trollujesz. Kolega aquatarion zadał słuszne pytanie - czy funkcje sterowania, jakie daje AppleWatch ma również gear s3. Dużo wygodniej jest zrobić głośniej/ciszej na zegarku, niż wyciągać specjalnie do tego telefon nie?



#37 Wania

Wania
  • 644 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 13:09

ale to tak jak bys szukal uniweralnego pilota ktorym bedzie sterowac pilotem sony od tv sonym zamiast zastanowic sie czy uniwersalny pilot seruje odrazu telewizorem. na co sterowac sluchawkami ktore steruja ajfonem?



#38 Kurtura

Kurtura
  • 1 postów

Napisano 12 lutego 2017 - 13:15

Witam wszystkich.
Odświeżam temat, gdyż mam problem z moimi airpods. Mianowicie chodzi o zrywanie połączenia. Średnio raz na 2 min (raz jest to 10 min, a raz nawet 3x w ciagu minuty) tracę połączenie z telefonem, żeby po chwili znowu automatycznie się połączyć. Praktycznie uniemożliwia to normalne korzystanie z tych słuchawek. Moim zdaniem to sie nadaje do reklamacji ale moze ktoś miał podobny problem i da się to jakoś rozwiązać? Dodam ze mam iphona 6 i aktualny iOS. Próbowałem resetować iphona, parować ponownie... z marnym skutkiem.

#39 karolz

karolz
  • 20 postów

Napisano 12 lutego 2017 - 18:53

Witam wszystkich.
Odświeżam temat, gdyż mam problem z moimi airpods. Mianowicie chodzi o zrywanie połączenia. Średnio raz na 2 min (raz jest to 10 min, a raz nawet 3x w ciagu minuty) tracę połączenie z telefonem, żeby po chwili znowu automatycznie się połączyć. Praktycznie uniemożliwia to normalne korzystanie z tych słuchawek. Moim zdaniem to sie nadaje do reklamacji ale moze ktoś miał podobny problem i da się to jakoś rozwiązać? Dodam ze mam iphona 6 i aktualny iOS. Próbowałem resetować iphona, parować ponownie... z marnym skutkiem.

 

nie jest to problem słuchawek, przerabiałem temat z IP 6S

w pewnym momencie zaczął zrywać połączenie BT z zestawem w samochodzie i to samo działo się z AIRPODS'ami.



#40 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 16 lutego 2017 - 09:24

Jak w tej chwili z dostawą sluchawek? Wiem że się skrócił czas oczekiwania. Ja zamówiłem 12 stycznia i mam zaplanowaną dostawę na 7 marca. Czytałem na tt że ktoś miał na 22 lutego a dostał 13 lutego. Jak to u Was wygląda ?


 MacBook Air 13″ 1.3GHz/8GB/128GB SSD/HD 5000 |  iPhone 11 PRO 64GB Midnight Green | 

 HomePod AirPods  Apple Watch 4 44mm NIKE  Apple TV 4 64GB 


#41 czarek

czarek
  • 40 postów

Napisano 16 lutego 2017 - 12:04

Jak w tej chwili z dostawą sluchawek? Wiem że się skrócił czas oczekiwania. Ja zamówiłem 12 stycznia i mam zaplanowaną dostawę na 7 marca. Czytałem na tt że ktoś miał na 22 lutego a dostał 13 lutego. Jak to u Was wygląda ?

Ja zamówiłem 11 stycznia przewidywana dostawa 6 marca.

 

Natomiast wczoraj pobrali pieniądze, dziś wysłali przesyłkę. Dostawa na podstawie numeru przesyłki 21 lutego. Leci z Szanghaju.


MacbookPro 2.4Ghz 120SSD 4gb Ram - STILL. (9 years)


#42 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 16 lutego 2017 - 14:36

Ja zamówiłem 11 stycznia przewidywana dostawa 6 marca.

 

Natomiast wczoraj pobrali pieniądze, dziś wysłali przesyłkę. Dostawa na podstawie numeru przesyłki 21 lutego. Leci z Szanghaju.

ja zamówiłem dzień później, więc jutro powinni moje słuchawki wysłać :)


 MacBook Air 13″ 1.3GHz/8GB/128GB SSD/HD 5000 |  iPhone 11 PRO 64GB Midnight Green | 

 HomePod AirPods  Apple Watch 4 44mm NIKE  Apple TV 4 64GB 


#43 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 16 lutego 2017 - 14:50

Moje zamówione 10 stycznia zostały już wysłane 3 dni temu ;) Na wtorek mają być u mnie. 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#44 pantomasz431

pantomasz431
  • 123 postów

Napisano 16 lutego 2017 - 18:33

A można gdzieś kupić od ręki bo topowe polskie sklepy to czas oczekiwania 30 dni. Tylko cena taka w granicach 900zł a nie 1500.

#45 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 17 lutego 2017 - 17:42

były wczoraj dostępne w wybranych salonach ispot

Moue AirPods z apple.pl jeszcze nie wyslane, nawet kasa nie pobrana.. a łudziłem się że jeszcze dziś wyjdą 


 MacBook Air 13″ 1.3GHz/8GB/128GB SSD/HD 5000 |  iPhone 11 PRO 64GB Midnight Green | 

 HomePod AirPods  Apple Watch 4 44mm NIKE  Apple TV 4 64GB 


#46 basog

basog
  • 28 postów

Napisano 18 lutego 2017 - 14:20

Ok, moje przyszły 3 dni temu, funkcjonalności wszystkie ok, chociaż 'pukać' w słuchawkę żeby włączyć Siri trzeba się nauczyć
Wycięło tekst z posta powyżej

Ok, moje przyszły 3 dni temu, funkcjonalności wszystkie ok, chociaż 'pukać' w słuchawkę żeby włączyć Siri trzeba się nauczyć
Ale jest inny babol, case od słuchawek jest słabo spasowany, też tak macie? Od frontu idealnie, a z tyłu szpara jest dużo większa, z boku patrząc na pudełko też to widać, no i to wieczko jest lekko ruchome, tj. nawet gdy zamknięte to mogę je docisnąć (chociaż i tak wraca na swoje miejsce, także szpara jest cały czas).

Załączone pliki



#47 czarek

czarek
  • 40 postów

Napisano 22 lutego 2017 - 09:25

Ok, moje przyszły 3 dni temu, funkcjonalności wszystkie ok, chociaż 'pukać' w słuchawkę żeby włączyć Siri trzeba się nauczyć
Wycięło tekst z posta powyżej...

Moje przyszły finalnie 20 lutego. Są fenomenalne. Wszystko jest spasowane nie mam żadnych szpar. Myślę, że mógłbyś się z tym zgłosić do apple.


MacbookPro 2.4Ghz 120SSD 4gb Ram - STILL. (9 years)


#48 Me_69

Me_69
  • 245 postów

Napisano 22 lutego 2017 - 15:06

basog, dnia 18 Lut 2017 - 14:20, napisał:

Ok, moje przyszły 3 dni temu, funkcjonalności wszystkie ok, chociaż 'pukać' w słuchawkę żeby włączyć Siri trzeba się nauczyć
Wycięło tekst z posta powyżej

Ok, moje przyszły 3 dni temu, funkcjonalności wszystkie ok, chociaż 'pukać' w słuchawkę żeby włączyć Siri trzeba się nauczyć
Ale jest inny babol, case od słuchawek jest słabo spasowany, też tak macie? Od frontu idealnie, a z tyłu szpara jest dużo większa, z boku patrząc na pudełko też to widać, no i to wieczko jest lekko ruchome, tj. nawet gdy zamknięte to mogę je docisnąć (chociaż i tak wraca na swoje miejsce, także szpara jest cały czas).

na 3 zdjęciu taki metalowy element od zawiasu z prawejstrony lekko zapadnięty jest. może to jest przyczyna bo u mnie w moich AirPods wszystko jest równo...


iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods

iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB


#49 kraczo

kraczo
  • 93 postów
  • SkądBiłgoraj PL

Napisano 22 lutego 2017 - 15:11

Po dwóch miesiącach ze słuchawkami powiem że są super gdyby nie to że przyciągają wszystkie opiłki w mojej kieszeni i pudełeczko juz niechce sie zamykac do konca. Co wiecej jest mocno porysowane w srodku w miejscach w ktorych jest magnes.

 iPhone 7+ 256GB Macbook 12" 2016 Watch 42mm Steel + Mediolańska + Steel link + Black leather loop + White sport


#50 MC_

MC_
  • 6 828 postów

Napisano 22 lutego 2017 - 18:23

Czy one leza w uchu tak jak earpodsy?

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych