Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sierra a nieotwierający się Office Mac


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 AndrzejAndrzej

AndrzejAndrzej
  • 3 postów

Napisano 15 grudnia 2016 - 19:22

Witam,

mam pytanie, pobrałem nośnik z Office, zainstalowałem, pojawił się komunikat o pomyślnym zainstalowaniu programu. Rzeczywiście ikony worda itd pojawiły się a po ich kliknięciu jedynie otworzył mi się komunikat " wystąpił problem z aplikacją word i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za niedogodności" Skontaktowałem się z Microsoft, ale tam nie potrafili mi pomóc. Poinstruowali by odinstalować program i zainstalować raz jeszcze (wysłali mi instrukcję jak krok po kroku przeprowadzić proces  odinstalowania :lol: ). Tak też zrobiłem. Efekt otwiera się word, ale pozostałe typu exel itd wyświetlają komunikat jak wyżej napisałem, tyle że stosownie do nazwy. Oczywiście wszystkie możliwe aktualizacje office zrobiłem, a było ich sporo. Zatem ponowny telefon do Microsoft i powiedziano mi, że niestety nie potrafia mi pomóc jedynie mogą zaoferować "zdalną pomoc" za jedyne 229 zł. Super. Więc zanim sie zdecyduję na ten głupi krok pytam Was czy ktos wie co może być przyczyną tego problemu. dzięki.



#2 leyt

leyt
  • 71 postów

Napisano 15 grudnia 2016 - 22:12

Pobrałbym ponownie pakiet instalacyjny Offica, najlepiej z innego źròdła.

#3 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 15 grudnia 2016 - 22:38

Pobierz plik instalacyjny ze strony MS i powinno być ok. Możliwe też że coś jest zwalone w systemie w zakresie obsługi office. Choć jak padło wcześniej, pobierz nowy instalator.


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#4 AndrzejAndrzej

AndrzejAndrzej
  • 3 postów

Napisano 15 grudnia 2016 - 23:02

Pobierałem, instalowałem itd.  Nic to nie dało, ale ogarnąłem temat, poszło jest ok. Ale dzięki:)



#5 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 16 grudnia 2016 - 03:26

Powiedz, proszę Cię, jeszcze, jak stwierdzenie:

 

[…] ogarnąłem temat, poszło jest ok. […]

 

 

miałoby pomóc potencjalnemu Użytkownikowi z takim samym kłopotem, który kiedyś pojawiłby się tutaj w poszukiwaniu porady? To jest Forum, prawda? Z założenia wszyscy powinni sobie tutaj nawzajem pomagać, a nie wpaść, jak się tejże pomocy potrzebuje, zaś jak się już znajdzie rozwiązanie, zlekceważyć innych i nie podzielić się nim.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#6 AndrzejAndrzej

AndrzejAndrzej
  • 3 postów

Napisano 16 grudnia 2016 - 16:43

Sorry, masz rację. Przy moim problemie wystarczyło zainstalowanie "jakichś uaktualnień" dostępnych pod tym linkiem (nie wiem czy tu można wrzucać linki, no ale...)

 

https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/3186807

 

 

 

 

 

 

Takie linki można. Spolszczam go na wszelki wypadek dla nieobytych z hamerykańskim. I dzięki za zrozumienie i zreflektowanie się.  //cronopioverde


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 16 grudnia 2016 - 17:17
Uściślenie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych