Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro 15, tylko jaki?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 korleon

korleon
  • 10 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 12:12

Hej,

 

Od razu zaznaczę, przeczytałem ostatnie tematy i troszeczkę wyniosłem z teog lecz potrzebuję konkretnych informacji pod moje potrzeby.

Jestem programistą, pisze aplikacje webowe i ogólnie programuje to co potrzebuje.

Od dawna zaplanowałem, że kupie sobie Macbooka (takie widzimisię, żadne delle nie, tylko mac) no i zbierałem pieniądze i zbierałem.

Na ten moment mam jakiś tani laptop acera, który kupiłem na studia, ponieważ w między czasie studiuję informatykę.

Denerwuje mnie jednak to, że taki touchpad acera zyje własnym życiem, czasem działa, czasem nie, po prostu czuje że muszę coś zmienić bo więcej się denerwuje niż ciesze z pisania na tym komputerze.

Czytałem wiele opinii o nowym MBPro i że może to nie być najlepsze rozwiązanie na teraz (przejściówki, inne problemy) i nie wiem co mam zrobić.

 

Teraz tak bardziej konkretnie, potrzebuję laptopa, którego będę używał na studiach no i na wyjazdach (weekendy), w domu mam odpowiednią stacjonarkę.

Byłem w iSpocie i wydaje mi się, że 15 to nie będzie jakiś kolos (vs mój acer 13)

Raczej nie będę podłączał zewnętrznych monitorów choć gdybym juz to zrobił to nie chciałbym żeby zaraz zaczęło się coś tam grzać i buczeć.

Laptop tylko do pracy, żadne gry etc - dlatego też uważam, że grafika więcej niż zintegrowana nie jest potrzebna.

Teraz pytanie do Was, jaki procesor powinienem wybrać?

Czy 2.2 będzie odpowiedni czy to już mało do takiej pracy? SSD pewnie celowałbym w 256 a RAM 16 GB ale czy tego ramu nie będzie za dużo?

Na codzień będę korzystał z jakiegoś serwera WWW (tomcat), IntelliJ oraz wszystko co potrzebne do programowania. Wirtualek raczej nie choć jeśli będzie taka potrzeba to chciałbym coś takiego zrobić w szkole.