Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Lightroom - upgrade 3 (3user box) -> 6.5


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 elita

elita

  • 3 034 postów
  • SkądKalisz, PL

Napisano 18 listopada 2016 - 20:27

Czy ktoś się z Was orientuje jak wygląda upgrade LR do najnowszej wersji "niecloud"?

Używamy dość starej 3.6 (box 3users na 1 kluczu) - ale do tej pory mieliśmy eosy 50d i 5d2. Dziś dokupiłem do ferajny 80d i niestety wymaga 6.5.

Czy muszę upgradować każde stanowisko skoro mam 3 licencje, czy mogę 2 (bo tyle używamy)? Czy w ogóle upgrade pozwoli mi podnieść tylko 1 stanowisko, a kolejne dokupić jako pełne. Cenę widzę 79eu/stacja.

Na mój gust ten box powinien pozwolić na zakup 1,2 lub 3 upgrades po 79.

Ponoć 29.11 ma być 20% w dół na black friday - ale nie wiem czy dotyczy tylko clouda czy boxów i upgrade również.


pozakadrem.pl

mba2010/13/2/128 rmbp2013/13/8/256 iphone 3g, iphone 4, xperia z1c Garmin Fenix 2 Garmin Fenix 3 sapphire


#2 JacekM3

JacekM3
  • 170 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 listopada 2016 - 10:08

Nie wiem jak z Lightroomem ale Adobe jeszcze za czaswów boxów aby zwiększyć zyski (czyli jak oni to mówią dla dobra klienta) ograniczyło możliwość upgrade tylko od ostatniej wersji. Jeśli to działa z Lightroomem to z 3 nie zrobicie upgrade musielibyście mieć piątkę. Nie widzę w necie wersji upgrade Lightrooma. Na stronie Adobe widzę tylko wersję pełną + namawianie na wersję chmurową w abonamencie też dla dobra klienta :).



#3 elita

elita

  • 3 034 postów
  • SkądKalisz, PL

Napisano 20 listopada 2016 - 10:15

Tzn do upgrade się dokopałem, przez gąszcz zachęty na clouda. Mogę wybrać upgrade z 3 na 6, ale nie wiem czy pozwoli mi na zakup 2 upgrade dla tej licencji - box na 3 stanowiska.


pozakadrem.pl

mba2010/13/2/128 rmbp2013/13/8/256 iphone 3g, iphone 4, xperia z1c Garmin Fenix 2 Garmin Fenix 3 sapphire


#4 JacekM3

JacekM3
  • 170 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 listopada 2016 - 08:06

Musisz się skontaktować z ich działem wsparcia. Jeśli trafisz na kogoś kompetentnego to pomoże.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych