Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Samsung 840pro - CRC Error Count


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 goodsound

goodsound
  • 13 postów

Napisano 03 listopada 2016 - 01:03

Cześć, 

 

zrobiłem test dysku Samsung 840pro 512GB, DriveDX pokazał mi komunikat CRC Error Count (zdjęcie poniżej)

Dysk pracuje jako drugi zamiast napędu CD w Macbooku Pro mid 212. Co można z tym zrobić żeby było ok?

 

Dziękuję za pomoc

 

Załączone pliki



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 listopada 2016 - 09:26

Te błędy zazwyczaj wynikają z problemu podczas przesyłu danych. Może to być wina taśmy albo bardzo niskiej jakości obudowy optibay.

W tym DriveDX jest self test, włącz taki krótki  sprawdź czy przejdzie bez błędów i czy nie powiększy się liczba tych błędów CRC. Test powinien trwać maksymalnie minutę, może dwie. Jeśli trwa dłużej to coś nie tak.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 goodsound

goodsound
  • 13 postów

Napisano 03 listopada 2016 - 09:32

Zrobiłem self test , trwał ok pół minuty, jest komunikat że all ok.

Natomiast w momencie kiedy odpalam speed test wyskakuje mi Error:

Załączone pliki



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 listopada 2016 - 10:41

Możesz zamienić dyski miejscami i wtedy sprawdzić.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 04 listopada 2016 - 10:24

CRC powstaje często przy błędnym/uszkodzonym połączeniu dysku do płyty. Tak jak macsupport sugeruję zmienić optibay - kupiłeś prawdopodobnie jedną z tańszych na rynku konstrukcji rodem z Chin, a wbrew pozorom jakość "opti" ma ogromne znaczenie.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#6 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 listopada 2016 - 15:15

Podejrzewam, że problem tkwi w taśmie OptiBaya. Słaba taśma ma też duży wpływ na szybkość przesyłania danych a więc też pojawiają się problemy które zwraca DriveX. Też chyba muszę wymienić :/


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#7 angelares

angelares
  • 912 postów
  • Skądona taka blada?

Napisano 12 listopada 2016 - 17:37

Poza tym w SpeedTescie plik testowy nie może się znajdować na testowanym dysku:)

 

Pozzdro, aa






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych