Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes Match w Polsce wyłączony?!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebbie_s

sebbie_s
  • 5 postów

Napisano 02 listopada 2016 - 16:18

Witajcie, od samego początku jestem użytkownikiem iTunes Match. Ostatnio zakończyła mi się subskrypcja w brytyjskim iTunes Store na iTunes Match. W między czasie w związku z przeprowadzką na kontynent, postanowiłem kontynuować subskrypcję w polskim sklepie. Okazało się, że skrót, który figurował pod "Quick link" się nie pojawia w polskim sklepie. Przy zmianie z powrotem na brytyjski owszem tak i istnieje możliwosc przedłużenia subskrypcji. Zadzwoniłem zatem do "wsparcia Apple". Zajęło im to prawie 2 tygodnie i jakież było moje zdumienie jak oddzwoniono do mnie i pani poinformowała mnie, że obecnie na terenie Polski iTunes Match nie będzie już dostępny. I tak oto zamiast 21 GBP pozostaje płacić dwukrotnosc tego za Apple Music aby miec dostęp do swoich utworów w chmurze (lub pozostać klientem sklepu w UK). 



#2 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 02 listopada 2016 - 17:04

U mnie iTunes Match działa bez problemu (w polskim sklepie)


 Telefon: iPhone 8 PLUS, 64GB Gold,
 Tablet: iPad Pro 9,7 WiFi Cellular, 32GB
 Apple TV4
 Apple TV3
 

#3 sebbie_s

sebbie_s
  • 5 postów

Napisano 02 listopada 2016 - 17:15

U mnie iTunes Match działa bez problemu (w polskim sklepie)

Chodzi mi o możliwosc zasubskrybowania ponownie. Takiej mozliwosci juz nie ma. 



#4 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 02 listopada 2016 - 17:44

Czyli, że niby w lipcu jak będę miała przedłużać to mi się wyłączy? Aż mi sie wierzyć nie chce. To by było draństwo. Mnie usługa Apple Music zupełnie nie interesuje 


Zrzut%20ekranu%202016-11-02%20o%2017.42.

Ze strony Apple - dostepność usług w Polsce - iTunes Match jest normalnie dostepne. 


 Telefon: iPhone 8 PLUS, 64GB Gold,
 Tablet: iPad Pro 9,7 WiFi Cellular, 32GB
 Apple TV4
 Apple TV3
 

#5 sebbie_s

sebbie_s
  • 5 postów

Napisano 02 listopada 2016 - 17:44

Czyli, że niby w lipcu jak będę miała przedłużać to mi się wyłączy? Aż mi sie wierzyć nie chce. To by było draństwo. Mnie usługa Apple Music zupełnie nie interesuje 

Tak mi dokładnie dzisiaj pani powiedziała dzwoniąc do mnie. Że powoli wygaszają iTunes Match. Mnie też absolutnie Apple Music nie interesuje ale nie ma wyjscia. 



#6 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 02 listopada 2016 - 17:48

Nie ma o tym nigdzie ani słowa. Przeciwnie - na stronie Apple updateowanej 10.10.2016 jest jak wół że w Polsce jest dostępna subskrypcja iTunes Match. Żadnych informacji na temat wygaszania tej usługi nie ma (a na pewno niejednej osobie kończy sie aktualnie subskrypcja i ja przedłuża) 


 Telefon: iPhone 8 PLUS, 64GB Gold,
 Tablet: iPad Pro 9,7 WiFi Cellular, 32GB
 Apple TV4
 Apple TV3
 

#7 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 02 listopada 2016 - 18:00

Witam, subskrypcja kończy mi się 20 grudnia 2016, otworzyłem swoje konto, a tam nie widzę możliwości przedłużenia...może zmienili miejsce gdzie można przedłużyć (kiedyś było automatycznie z opcją wyłączenia), może ktoś sprawdziłby u siebie czy ma możliwość przedłużenia i w którym to jest teraz miejscu??



#8 sebbie_s

sebbie_s
  • 5 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 06:51

Witam, subskrypcja kończy mi się 20 grudnia 2016, otworzyłem swoje konto, a tam nie widzę możliwości przedłużenia...może zmienili miejsce gdzie można przedłużyć (kiedyś było automatycznie z opcją wyłączenia), może ktoś sprawdziłby u siebie czy ma możliwość przedłużenia i w którym to jest teraz miejscu??

Daj znać jak się czegoś więcej dowiesz. Dzięki.



#9 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 15:40

Witam, z pozycji iPada jest dostęp.....mogę wyłączyć subskrypcje, lub automatycznie się przedłuży za 24,99



#10 krzemo

krzemo
  • 117 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 16:34

6.11. subskrypcja przedłużyła mi się automatycznie. Wszystko działa bez zarzutu. Ustawienia subskrypcji są w tym miejscu co zawsze.

#11 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 16:54

Niestety u mnie na komputerze Mac (iTunes pokaż konto...i nic) na iPadzie jest...używam iTunesa Match od lat...piszesz, tak gdzie zawsze to znaczy gdzie u Ciebie poproszę szczegóły...podgądając iPada widzę, że mi też się przedłuży.


Użytkownik landr edytował ten post 08 listopada 2016 - 16:56


#12 krzemo

krzemo
  • 117 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 16:56

iTunes - pokaz konto - subskrypcje - zarządzaj subskrypcjami. Od lat tam to jest.

Użytkownik krzemo edytował ten post 08 listopada 2016 - 16:57


#13 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 17:00

Informacje o koncie NIE MAM zakładki subskrypcja...po prostu zniknęła....do tej pory też miałem.


Użytkownik landr edytował ten post 08 listopada 2016 - 17:03


#14 krzemo

krzemo
  • 117 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 17:05

Jestem teraz poza domem ale po przedłużeniu sprawdzałem i było tak jak piszę. Będę wieczorem w domu to sprawdzę jeszcze raz i dam znać.

#15 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 17:09

  1. ok, dzięki.......na MacBook Pro nie ma, sprawdzę jeszcze na mini. Nie widzę na mini, też nie widzę subskrypcji jest Apple ID, Visa, adres ,iTunes w chmurze (chyba tu było) u mnie jest zarządzaj urzadzeniam, historia zakupów, ustawienia i to wszystko...W informacji o koncie.

Użytkownik landr edytował ten post 08 listopada 2016 - 17:27


#16 krzemo

krzemo
  • 117 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 21:39

sprawdziłem MacBook Pro 2011r - wszystko jest tak jak pisałem tzn.- otwieram iTunes, pasek menu - konto, pokaż moje konto, pokazują się informacje o koncie, w części ustawienia - subskrypcje (zarządzaj). 


Użytkownik krzemo edytował ten post 08 listopada 2016 - 21:41


#17 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 08 listopada 2016 - 21:58

Zrzut%20ekranu%202016-11-08%20o%2021.54.


 Telefon: iPhone 8 PLUS, 64GB Gold,
 Tablet: iPad Pro 9,7 WiFi Cellular, 32GB
 Apple TV4
 Apple TV3
 

#18 krzemo

krzemo
  • 117 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 22:23

no właśnie tutaj to jest :)



#19 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 08 listopada 2016 - 22:56

Dziękuję wszystkim, znalazłem....chyba coś nie tak z moim wzrokiem. Pozdrawiam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych