Witajcie, od samego początku jestem użytkownikiem iTunes Match. Ostatnio zakończyła mi się subskrypcja w brytyjskim iTunes Store na iTunes Match. W między czasie w związku z przeprowadzką na kontynent, postanowiłem kontynuować subskrypcję w polskim sklepie. Okazało się, że skrót, który figurował pod "Quick link" się nie pojawia w polskim sklepie. Przy zmianie z powrotem na brytyjski owszem tak i istnieje możliwosc przedłużenia subskrypcji. Zadzwoniłem zatem do "wsparcia Apple". Zajęło im to prawie 2 tygodnie i jakież było moje zdumienie jak oddzwoniono do mnie i pani poinformowała mnie, że obecnie na terenie Polski iTunes Match nie będzie już dostępny. I tak oto zamiast 21 GBP pozostaje płacić dwukrotnosc tego za Apple Music aby miec dostęp do swoich utworów w chmurze (lub pozostać klientem sklepu w UK).
iTunes Match w Polsce wyłączony?!
#1
Napisano 02 listopada 2016 - 16:18
#2
Napisano 02 listopada 2016 - 17:04
U mnie iTunes Match działa bez problemu (w polskim sklepie)
#3
Napisano 02 listopada 2016 - 17:15
U mnie iTunes Match działa bez problemu (w polskim sklepie)
Chodzi mi o możliwosc zasubskrybowania ponownie. Takiej mozliwosci juz nie ma.
#4
Napisano 02 listopada 2016 - 17:44
Czyli, że niby w lipcu jak będę miała przedłużać to mi się wyłączy? Aż mi sie wierzyć nie chce. To by było draństwo. Mnie usługa Apple Music zupełnie nie interesuje
Ze strony Apple - dostepność usług w Polsce - iTunes Match jest normalnie dostepne.
#5
Napisano 02 listopada 2016 - 17:44
Czyli, że niby w lipcu jak będę miała przedłużać to mi się wyłączy? Aż mi sie wierzyć nie chce. To by było draństwo. Mnie usługa Apple Music zupełnie nie interesuje
Tak mi dokładnie dzisiaj pani powiedziała dzwoniąc do mnie. Że powoli wygaszają iTunes Match. Mnie też absolutnie Apple Music nie interesuje ale nie ma wyjscia.
#6
Napisano 02 listopada 2016 - 17:48
Nie ma o tym nigdzie ani słowa. Przeciwnie - na stronie Apple updateowanej 10.10.2016 jest jak wół że w Polsce jest dostępna subskrypcja iTunes Match. Żadnych informacji na temat wygaszania tej usługi nie ma (a na pewno niejednej osobie kończy sie aktualnie subskrypcja i ja przedłuża)
#7
Napisano 02 listopada 2016 - 18:00
Witam, subskrypcja kończy mi się 20 grudnia 2016, otworzyłem swoje konto, a tam nie widzę możliwości przedłużenia...może zmienili miejsce gdzie można przedłużyć (kiedyś było automatycznie z opcją wyłączenia), może ktoś sprawdziłby u siebie czy ma możliwość przedłużenia i w którym to jest teraz miejscu??
#8
Napisano 08 listopada 2016 - 06:51
Witam, subskrypcja kończy mi się 20 grudnia 2016, otworzyłem swoje konto, a tam nie widzę możliwości przedłużenia...może zmienili miejsce gdzie można przedłużyć (kiedyś było automatycznie z opcją wyłączenia), może ktoś sprawdziłby u siebie czy ma możliwość przedłużenia i w którym to jest teraz miejscu??
Daj znać jak się czegoś więcej dowiesz. Dzięki.
#9
Napisano 08 listopada 2016 - 15:40
Witam, z pozycji iPada jest dostęp.....mogę wyłączyć subskrypcje, lub automatycznie się przedłuży za 24,99
#10
Napisano 08 listopada 2016 - 16:34
#11
Napisano 08 listopada 2016 - 16:54
Niestety u mnie na komputerze Mac (iTunes pokaż konto...i nic) na iPadzie jest...używam iTunesa Match od lat...piszesz, tak gdzie zawsze to znaczy gdzie u Ciebie poproszę szczegóły...podgądając iPada widzę, że mi też się przedłuży.
Użytkownik landr edytował ten post 08 listopada 2016 - 16:56
#12
Napisano 08 listopada 2016 - 16:56
Użytkownik krzemo edytował ten post 08 listopada 2016 - 16:57
#13
Napisano 08 listopada 2016 - 17:00
Informacje o koncie NIE MAM zakładki subskrypcja...po prostu zniknęła....do tej pory też miałem.
Użytkownik landr edytował ten post 08 listopada 2016 - 17:03
#14
Napisano 08 listopada 2016 - 17:05
#15
Napisano 08 listopada 2016 - 17:09
- ok, dzięki.......na MacBook Pro nie ma, sprawdzę jeszcze na mini. Nie widzę na mini, też nie widzę subskrypcji jest Apple ID, Visa, adres ,iTunes w chmurze (chyba tu było) u mnie jest zarządzaj urzadzeniam, historia zakupów, ustawienia i to wszystko...W informacji o koncie.
Użytkownik landr edytował ten post 08 listopada 2016 - 17:27
#16
Napisano 08 listopada 2016 - 21:39
sprawdziłem MacBook Pro 2011r - wszystko jest tak jak pisałem tzn.- otwieram iTunes, pasek menu - konto, pokaż moje konto, pokazują się informacje o koncie, w części ustawienia - subskrypcje (zarządzaj).
Użytkownik krzemo edytował ten post 08 listopada 2016 - 21:41
#17
Napisano 08 listopada 2016 - 21:58
#18
Napisano 08 listopada 2016 - 22:23
no właśnie tutaj to jest
#19
Napisano 08 listopada 2016 - 22:56
Dziękuję wszystkim, znalazłem....chyba coś nie tak z moim wzrokiem. Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych