Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Niedziałające Touch ID


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 2kasia12

2kasia12
  • 1 postów

Napisano 25 października 2016 - 18:33

Witam, w moim iPhone 6 przestało działać Touch ID. Nie zależy mi na naprawie, bo na dobrą sprawę nie korzystałam z niego. Moje pytanie brzmi: czy od niedziałającego Touch ID może mi zepsuć się jakaś inna część? Proszę o wyrozumiałość, bo jestem zupełnie zielona w tym temacie. Będę wdzięczna za każdą pomocną odpowiedź :)



#2 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 27 października 2016 - 12:19

nie, nic Ci się nie uszkodzi, problemy mogą się pojawić przy aktualizacji oprogramowania



#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 października 2016 - 12:41

Problemów przy aktualizacji raczej nie będzie, bo już nie ma tego błędu 53 od TouchID. Pytanie dlaczego to przestało działać, może w wyniku wilgoci itp.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 27 października 2016 - 12:47

jesień , mokro i parno :) więc działanie wilgoci prawdopodobne, trzeba by rozebrać iP  i przeczyścić złącza taśm  






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych