Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ubezpieczenie warta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil Golda

Kamil Golda
  • 27 postów

Napisano 23 października 2016 - 21:05

Witajcie,

Nie wiem czy dobry dział wybrałem. Rozbilem wczoraj telefon, na ekranie mam pajeczynke. Telefon jest jeszcze miesiąc ubezpieczony w Warcie (kupiony w media markt). Pytanie mam co mam powiedzieć podczas zgłaszania szkody? Nie może to być moja wina, musi to być czynnik zewnętrzny. Macie jakieś sprawdzone historyjki?

#2 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 23 października 2016 - 21:09

Kupić szybkę, iść do serwisu, zapłacić i cieszyć się iPhone'm.

 

Nie ubezpieczają telefonów od zbitych szybek.


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#3 Kamil Golda

Kamil Golda
  • 27 postów

Napisano 23 października 2016 - 21:11

Ale ja mam ubezpieczenie które obejmuje takie wypadki. Cokolwiek mi się stanie z telefonem mam ubezpieczenie dzięki któremu mogą mi zwrocic/naprawić telefon

#4 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 23 października 2016 - 21:13

To skoro masz to po co masz wymyślać historyjki? Gubisz się. Szyba w telefonie sama nie pęka. 


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#5 Kamil Golda

Kamil Golda
  • 27 postów

Napisano 23 października 2016 - 21:17

Dobra, nie ważne.

Telefon po prostu wypadł po tym jak facet wpadł na mnie podczas wsiadania do pociągu. Szyba się rozbiła. Pytanie moje było czy mi to uznają. Ale w sumie nie ważne. Powiem tak jak się stało i muszą przecież uznać

#6 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 23 października 2016 - 21:23

Z doświadczenia `Ci powiem, że jak płacisz jesteś dobrym klientem ale jak zgłosisz uszkodzenie w ramach ubezpieczenia to zawsze znajdą pretekst by olać klienta. Ja nie kupuje dodatkowego ubezpieczenia bo to kasa w błoto.


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#7 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 24 października 2016 - 00:42

Przede wszystkim przeczytaj OWU. 

Domyślam się, że nie czytałeś przed zakupem (skoro zapłaciłeś za ubezpieczenie z OWU o treści przygotowanej przez Wartę specjalnie dla "nie idiotów")

Warto zauważyć, że nie ma nigdzie mowy o likwidacji szkody zgodnie ze standardami producenta (czyli naprawa w ASA na oryginalnych częściach mało prawdopodobna jeżeli można "przywrócić do działania" na zamienniku - chyba, że miałeś ubezpieczenie z klauzulą gwarancji naprawy na oryginalnych częściach).
 

 

W obecnej sytuacji (mleko się rozlało):

Zwracam szczególną uwagę na wyłączenia odpowiedzialności w tym m.in.:

(Warta nie ponosi odpowiedzialności za szkody np.: "spowodowane przez przypadkowe wypadnięcie, wyślizgnięcie i upadek sprzętu")

oraz na regresy (mówisz, że był bezpośredni sprawca, a Ty prawdopodobnie nie dopełniłeś staranności w ustaleniu i przekazaniu Warcie jego danych)

("Jeżeli ubezpieczony, bez zgody WARTY zrzekł się roszczenia przeciwko osobie odpowiedzialnej za szkodę lub je ograniczył, WARTA może odmówić spełnienia świadczenia lub je zmniejszyć")


... mam ubezpieczenie dzięki któremu mogą mi ... naprawić telefon

 

... Powiem tak jak się stało i muszą przecież uznać

Mogą, nie muszą.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#8 koh

koh
  • 2 186 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin

Napisano 24 października 2016 - 08:32

Witajcie,

Nie wiem czy dobry dział wybrałem. Rozbilem wczoraj telefon, na ekranie mam pajeczynke. Telefon jest jeszcze miesiąc ubezpieczony w Warcie (kupiony w media markt). Pytanie mam co mam powiedzieć podczas zgłaszania szkody? Nie może to być moja wina, musi to być czynnik zewnętrzny. Macie jakieś sprawdzone historyjki?

Daj znać jak rozpatrzono sprawę, będzie to pomocne innym użytkownikom.

Mam nadzieję, że załatwiona będzie po twojej myśli.



#9 andrzejs82

andrzejs82
  • 243 postów

Napisano 24 października 2016 - 11:59

informacyjnie dodam że w PZU problemu raczej nie ma jeśli chodzi o takie ubezpieczenie , kilku moich znajomych z tego korzystało i zawsze było ok, sam to wykupuje przy nowym iPhonie ( 360zł na rok )


Macbook pro 15 retina late 2013 i7/512/750M/Time Capsule 2TB  /iPhone 7 Plus 32GB Black /iPad Air 2 Gold/S7 EDGE


#10 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 października 2016 - 12:40

Ale wykupujesz to bezpośrednio u agenta/placówce PZU/itp? Czy w jakimś konkretnym sklepie (MM, Saturn, Cortland, itp) jako ich dodatkowe ubezpieczenie? 


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#11 andrzejs82

andrzejs82
  • 243 postów

Napisano 24 października 2016 - 15:45

w iSpocie tego samego dnia co sprzęt.


Macbook pro 15 retina late 2013 i7/512/750M/Time Capsule 2TB  /iPhone 7 Plus 32GB Black /iPad Air 2 Gold/S7 EDGE


#12 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 27 października 2016 - 00:44

informacyjnie dodam że w PZU problemu raczej nie ma jeśli chodzi o takie ubezpieczenie , kilku moich znajomych z tego korzystało i zawsze było ok, sam to wykupuje przy nowym iPhonie ( 360zł na rok )

Z ciekawości zapytam: na okoliczność jakich zdarzeń wybierasz ten wariant ubezpieczenia ?

Ja, kupując ubezpieczenie obejmujące m.in. tzw. "zalanie" iPhone to chciałbym mieć go ubezpieczonego np. na wypadek przypadkowego utopienia go do w wannie pełnej wody, zamoknięcia podczas ulewnego deszczu, czy upadku w śnieżną zaspę podczas uprawiania sportów zimowych , etc.

Tymczasem "zalanie" w rozumieniu polisy PZU w iSpot : nie obejmuje żadnego z ww. przypadków.
Generalnie dotyczy przypadków, które obejmuje większość polis na nieruchomość (dom lub mieszkanie) i znajdujący się w nim sprzęt, 
źródło: http://ispot.pl/temp...A4_07012016.pdf


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#13 Kamil Golda

Kamil Golda
  • 27 postów

Napisano 16 listopada 2016 - 08:43

Witam!

Wróciłem i chciałem podzielić sie z Wami to jak rozwiązano moja sprawę.

24 października z rana zadzwoniłem na numer ubezpieczenia zgłosić szkodę. Pani po weryfikacji danych kazała powiedzieć mi jak doszło do rozbicia telefonu. Ja wtedy mowię: "W sobotę wracałem do domu i na dworcu PKP czekałem na pociąg. Podczas gdy dziwi od pociągu otworzyły sie ja rozmawiałem przez telefon. Wyszedł tłum ludzi a w pewnym momencie z tłumu wybiegł jakiś chłopak i wpadł na mnie wytrącając mi telefon z ręki przez co rozbił sie o beton."

Pani powiedziała, ze do tygodnia odezwie sie do mnie ubezpieczyciel i to on będzie decydować do dalej. Na drugi dzień dostaje telefon od Pani z ubezpieczalni. Myślałem ze będę musiał jeszcze raz powiedzieć jak to sie stało, tłumaczyć sie, czy coś, a ona do mnie "Kiedy mogę wysłać kuriera po telefon?" No i kurier przyjechał po telefon dwa dni pózniej.

Nie dzwoniłem do nich, nie pisałem, po moim telefonie nie było ani śladu aż do wczoraj gdy przyszedłem do domu patrzę a tu leży paczka. Rozpakowałem ja i patrzę - "O! Telefon!" Zapakowany w to samo pudełko w którym je wysłałem i z tymi samymi akcesoriami. Najpierw otworzyłem kartkę dołączona do paczki zanim zabrałem sie za telefon i chciałem sie dowiedzieć na temat opisu naprawy, a tam opis: "Wymiana na nowy, nowy IMEI".

I tak od wczoraj jestem posiadaczem nowiutkiego iPhone 6s Plus. Zostałem miło zaskoczony.

#14 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 listopada 2016 - 11:12

Witajcie,

Nie wiem czy dobry dział wybrałem. Rozbilem wczoraj telefon, na ekranie mam pajeczynke. Telefon jest jeszcze miesiąc ubezpieczony w Warcie (kupiony w media markt). Pytanie mam co mam powiedzieć podczas zgłaszania szkody? Nie może to być moja wina, musi to być czynnik zewnętrzny. Macie jakieś sprawdzone historyjki?

 

Zacznij od OWU - Ogólne Warunki Ubezpieczenia. Tam masz wszystko dokładnie opisane co zawiera Twoje ubezpieczenie i jakie są wyłączenia. Nie wiem jak jest w MediaMarkt ale nie zdziwię się jeżeli okaże się, że musisz pokryć częściowo koszty naprawy (być może nawet większą część), ale to moje gdybania gdyż kiedyś dojrzałem takich właśnie zasad w nisko cenowych ubezpieczeniach. Druga sprawa to to, czy UBEZPIECZYCIEL (nie sklep) nie zastrzega sobie prawa do naprawy z użyciem "wysokiej jakości części zamiennych". Historyjki nie potrzebujesz jakieś specjalnej - rozmawiałeś na przystanku i ktoś wytracił Ci tel który upadł na chodnik.


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#15 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce

Napisano 16 listopada 2016 - 19:55

Ostatnio na stronie rmf-u ukazał się artykuł nt. ubezpieczeń które nam wciskają przy zakupie urządzeń. Ogólnie jeśli nie jest się jednostką wybitną to nie warto. Gdy kupowałem laptopa w okolicach 3k zaproponowali ubezpieczenie od uszkodzeń przeze mnie za 1.5k efekt, wolałbym dołożyć drugie 1.5k i kupić nowe urządzenie, albo naprawić w jakimś serwisie, zazwyczaj wyjdzie taniej. Najgorsze sytuacje gdy wciskają osobą nie mającym pojęcia o elektronice, rozumiem że mają jakąś kasę, ale bez przesady. Oczywiście powyższe nie ma na celu obrażenia kogoś, ponieważ zapewne są dobre ubezpieczalnie które zrobią w autoryzowanym serwisie, ale jak zgaduję nie ma ich za dużo. Jeśli ktoś jednak miałby takową, chętnie się dowiem.


iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy


#16 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 16 listopada 2016 - 23:10

Ponoć szykują jakieś rozwiązania prawne, które mają ukrócić samowolę ubezpieczycieli w zakresie odmawiania naprawy sprzętu i zapisów OWU.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych