Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Skype przerywa po 12 sekundach połączenia - nie słychać rozmówcy - na mac OS Sierra


Najlepsza odpowiedź szymon_d , 19 października 2016 - 13:44

Ogarnąłem już ten problem.

 

Powodem takiego błędu jest po prostu zapora sieciowa. Wyłączyłem na chwilę całkowicie zaporę sieciową i monitorowanie, i ... i działa!

Nie sądziłem, że zapora może spowodować taki "dziwny" błąd.

 

Więc jeśli ktoś ma podobny problem, radzę przyjrzeć się ustawieniom zapory!

Pozdrawiam
Szymon

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 szymon_d

szymon_d
  • 9 postów

Napisano 18 października 2016 - 08:15

Witajcie.

 

Wracam z poprawionym tematem, w sprawie mojego skype. (tak się kończy nieczytanie regulaminów i poprzedni wątek trafił do śmietnika - teraz się poprawiłem :) ) Ale do rzeczy:

Dokładnie chodzi o to, że po 12 sekundach zrywa rozmowę, w której i tak ja nikogo nie słyszę. Rozmowa u mnie wygląda na zerwaną, ale osoba z którą się połączyłem widzi wciąż, że połączenie nadal trwa.

Wchodzę w ustawienia  skype, sprawdzając sprzęt wszystko wygląda prawidłowo. Rozmówcy mnie słyszą. Powiadomienia skypa słyszę, wiadomości przychodzą, ale ja nie słyszę nikogo. Co ciekawe, gdy chcę połączyć się z rozmową testową również nic nie słyszę i po 12 sekundach połączenie znów zerwane..

 

Co robiłem aby wyeliminować?

Odinstalowałem apkę cleanerem, i zainstalowałem najnowszą wersję - nie pomogło.

Odinstalowałem apkę cleanerem, zainstalowałem starszą wersję - nie pomogło.

Zmieniałem metodę/dostawce połączenia internetowego (kablówka i moja sieć LTE) - nie pomogło.

Zmieniałem ustawienia, wyłączałem i włączałem maca, nic... - nie pomogło.

 

Zaznaczę, że wcześniej oczywiście skype działał prawidłowo. NIe jestem jednak w stanie określić czy błąd występuje od momentu aktualizacji do OS Sierra.

 

Pozdrawiam
Szymon



#2 szymon_d

szymon_d
  • 9 postów

Napisano 19 października 2016 - 13:44   Najlepsza odpowiedź

Ogarnąłem już ten problem.

 

Powodem takiego błędu jest po prostu zapora sieciowa. Wyłączyłem na chwilę całkowicie zaporę sieciową i monitorowanie, i ... i działa!

Nie sądziłem, że zapora może spowodować taki "dziwny" błąd.

 

Więc jeśli ktoś ma podobny problem, radzę przyjrzeć się ustawieniom zapory!

Pozdrawiam
Szymon






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych