Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook, ale jaki?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flossfan

Flossfan
  • 1 postów

Napisano 17 października 2016 - 19:36

Cześć,
Parę miesięcy temu kupiłam iPhone se, złożyło się na to wiele czynników... jestem bardzo zadowolona z tej decyzji. Nigdy nie kupuję niczego pod wpływem impulsu. Jakiś czasu temu umarł mi PC i po przemyśleniu chcę kupić laptopa z jabłuszkiem... mam fundusze, które pozwalają na zakup każdego z trzech modeli, nie lubię jednak wydawać pieniędzy w błoto. Postanowiłam, więc zasięgnąć Waszej porady.

1. Chcę kupić nowy komputer
2. Jestem studentką i zależy mi na mobilności, co przemawia za MacBookiem Air,
ale
3. Robię dużo zdjęć, to moja pasja i lubię dobre programy do edycji, boję się, że bedą mi się często wywalać, a poza tym ekran o takiej rozdzielczości, hmmm, ale to już drugorzędne
Podsumowując,
Najbardziej zastanawia mnie czy na wersji Air da się w miarę responsywnie obrabiać fotki w zaawansowanych programach, czy jest to na tyle uciążliwe, że dla swojego zdrowia psychicznego warto dopłacić do wersji Pro?
Z góry dzięki za odpowiedzi,
Miłego dnia!

#2 jaco88

jaco88
  • 781 postów

Napisano 17 października 2016 - 19:59

hmmm... Air z założenia nie był raczej tworzony do zaawansowanej obróbki graficznej... na jakich programach pracujesz? na jakiej specyfikacji działałaś do tej pory? 

również obrabiam sporo zdjęć głównie ps i lr ale ma to tego mini z czterordzeniowym i7 i 16 GB ram + małego laptopa do mobilności ale nie każdemu rozwiązanie z dwoma komputerami pasuje :) 



#3 Tojot

Tojot
  • 1 187 postów

Napisano 17 października 2016 - 20:20

Wszyscy się spodziewamy ogłoszenia nowych modeli jeszcze w tym miesiącu. Może się okazać że całkowicie zmieni się oferta, więc jeśli tylko możesz to poczekaj chociaż dwa tygodnie. Obecne modele są już troszeczkę przestarzałe.