Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook PRO retina 13 // problem z matrycą czy z softem ? Paleta RGB się gubi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#26 poetka

poetka
  • 2 postów

Napisano 22 marca 2017 - 18:49

Witajcie,

 

U mnie występuje ten sam problem. Macbook pro 2015 13" - zakupiony 6 dni temu. Jest się czego obawiać? Wysyłać na gwarancje?

 

Pozdrawiam



#27 msdiesel

msdiesel
  • 64 postów
  • Płeć:

Napisano 30 marca 2017 - 09:16

Witajcie,

 

U mnie występuje ten sam problem. Macbook pro 2015 13" - zakupiony 6 dni temu. Jest się czego obawiać? Wysyłać na gwarancje?

 

Pozdrawiam

Narazie czekaj z wysyłaniem na gwarancje.

Nie chcę zapeszać ale u mnie po akualizacji do 10.12.4 problem narazie nie wystąpił... Oby tak pozostało :)

Jak to u Was wygląda?

 

Pozdrawiam


Macbook Pro i7 2.5 Ghz, 10Gb Ram, 750 hdd (late 2011) => Macbook Pro 13,3 i5 2.9 Ghz, 16 GB Ram, 256 ssd (early 2015) oraz PC Win 7 x64,
iPhone 3gs, IPhone 6 i iPad 4

#28 booncol

booncol
  • 11 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 11 kwietnia 2017 - 00:41

Nie wiem czy podobno problem ale u mnie zaczęło pojawiać się "śnieżenie".

Zrobiłem nawet filmik:

 

Oddawać na gwarancji?



#29 OneGhost

OneGhost
  • 296 postów

Napisano 16 kwietnia 2017 - 20:33

U mnie na aktualnym sofcie również problem ustał, już od długiego czasu, więc nie sądzę by powrócił.


Nie wiem czy podobno problem ale u mnie zaczęło pojawiać się "śnieżenie".

Zrobiłem nawet filmik:

 

Oddawać na gwarancji?

To bym jak najbardziej oddał na gwarancję, wygląda na problemy z kartą graficzną. Spróbuj jeszcze format, ale nie sądzę by pomógł. 



#30 poetka

poetka
  • 2 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 17:31

Hej,

 

Po ostatniej aktualizacji problem znikł, oby na zawsze :)

 

pozdrowienia



#31 booncol

booncol
  • 11 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 23 kwietnia 2017 - 12:00

U mnie na aktualnym sofcie również problem ustał, już od długiego czasu, więc nie sądzę by powrócił.

To bym jak najbardziej oddał na gwarancję, wygląda na problemy z kartą graficzną. Spróbuj jeszcze format, ale nie sądzę by pomógł.


Powróciłem do 10.12.2 i od ponad tygodnia żadnego problemu. Na necie czytam, że innym powrót do 10.12.3 (czyli wersji przed ostatnia aktualizacja) rozwiazuje problem. Ewidentnie jest cos skopane z ostatnim update bo nagle taki problem pojawił sie u wielu osob.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych