Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Stary sprzęt żeby pojąc klimat Apple


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 PiesDingo

PiesDingo
  • 6 postów

Napisano 02 października 2016 - 14:31

Czołem!

Jestem "informatykiem" (ała), ogólnie zajmuję się e-marketingiem i webowymi sprawami - jednak od '96 mam do czynienia tylko z PC - Windows, Linux a mobilnie siedzę na Androidzie. Nigdy nie miałem sprzętu Apple - ani desktopu/laptopa ani smartfona. Jako, że Informatyka jest mi bliska sercu, a Apple wyłazi mi często nawet z lodówki - ciśnienie jest zbyt duże: muszę w to "wejść". Nie chcę jednak "rzygać" na sprzęt za kilka tysięcy złociszczy. Jako, że mam już 33 lata i często mam uderzenia sentymentalne do "poprzedniej epoki" IT + ta kwestia chęci poznania "świata  Apple": chcę zacząć przygodę od STAREGO sprzętu. Chcę się cofnąć w czasie i zacząć poznawać od strony, która rezydowała w epoce, w której ja zaczynałem z PC. Sukcesywnie będę zmierzał naprzód of coz. 

 

Co byście polecili na rozpoczęcie? Wypatrzyłem fajnego iMac G4 1.0 na AlleNaspers - czy to będzie dobre na zaczyn? Są też fajne skrzynki PowerMac G4 - cena taka, że wziąłbym z dwa. Proszę o podpowiedź "od czego zacząć". Z którym to sprzętem stracić PCtową cnotę ;) 

 

 

 



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 października 2016 - 14:53

Pytanie co Ty chcesz robić na tym sprzęcie. Bo na iMac G4 to nawet ciężko będzie Internet przeglądać. Do stania na biurku jako eksponat się sprawdzi, do najprostszych czynności do jakich wykorzystuje się komputer raczej się już nie nada.

 

Aby to zrozumieć dokładniej wyobraź sobie podobny wiekowo komputer PC czyli tak około 15 letni i pomyśl do czego on dziś się nadaje.


Użytkownik macsupport edytował ten post 02 października 2016 - 14:55

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków