Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple ID a konfiguracja Mail.app do obsługi adresu e-mail


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcin Pniewski

Marcin Pniewski
  • 3 postów

Napisano 21 września 2016 - 11:08

Dzień dobry,

 

mam problem dotyczący konfiguracji Mail.app do obsługi adresu e-mail, który był podany przy tworzeniu Apple ID.

W preferencjach systemowych mam zdefiniowane "iCloud" oraz mam w "Konta internetowe" dodane iCloud z zaznaczonym Mail.

W Mail.app skrzynka pocztowa dla tego konta jest dodana ale oznaczona jako poza siecią.

Gdy próbuję zdefiniować połączenie do nowego konta programu Mail otrzymuję komunikat, że takie konto już istnieje, zgodnie z prawdą, jest zdefiniowane w ramach iCloud.

Gdy próbuję połączyć się z siecią to pojawia się informacja, że próba zalogowania na wskazanym koncie IMAP się nie powiodła. Odnotowany jest wyjątek:

 
READ Sep 21 11:51:03.721 [kCFStreamSocketSecurityLevelTLSv1_2] -- host:poczta.o2.pl -- port:993 -- socket:0x6180002bba80 -- thread:0x61800007ec00
2.12 BAD invalid command
 
Może ktoś z Forumowiczów, również tak jak chcę ja, ma skonfigurowane w Mail.app konto e-mail, które podał do Apple ID i mu to działa?
 
Będę wdzięczny za udzielenie pomocy.
 
iMac z macOS Sierra 10.12


#2 Tamera

Tamera
  • 1 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 10:05

Marcin,

 

czy udało Ci się rozwiązać ten problem?

 

 

Pozdrawiam,

A.

 

 

Dzień dobry,

 

mam problem dotyczący konfiguracji Mail.app do obsługi adresu e-mail, który był podany przy tworzeniu Apple ID.

W preferencjach systemowych mam zdefiniowane "iCloud" oraz mam w "Konta internetowe" dodane iCloud z zaznaczonym Mail.

W Mail.app skrzynka pocztowa dla tego konta jest dodana ale oznaczona jako poza siecią.

Gdy próbuję zdefiniować połączenie do nowego konta programu Mail otrzymuję komunikat, że takie konto już istnieje, zgodnie z prawdą, jest zdefiniowane w ramach iCloud.

Gdy próbuję połączyć się z siecią to pojawia się informacja, że próba zalogowania na wskazanym koncie IMAP się nie powiodła. Odnotowany jest wyjątek:

 
READ Sep 21 11:51:03.721 [kCFStreamSocketSecurityLevelTLSv1_2] -- host:poczta.o2.pl -- port:993 -- socket:0x6180002bba80 -- thread:0x61800007ec00
2.12 BAD invalid command
 
Może ktoś z Forumowiczów, również tak jak chcę ja, ma skonfigurowane w Mail.app konto e-mail, które podał do Apple ID i mu to działa?
 
Będę wdzięczny za udzielenie pomocy.
 
iMac z macOS Sierra 10.12

 



#3 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 14 listopada 2016 - 10:48

Mam podobnie jak kolega, mam Apple ID z pocztą WP.  U mnie jednak łączy na sekundę i się od razu rozłącza. Za każdym razem to samo. A jak miałem takie coś jak kolega wyżej to wszedłem w serwer poczty wychodzącej i po prostu wpisałem hasło. Jednak jak pisałem wyżej u mnie od razu się rozłącza, (iCloud nieaktywne, a jak chce w iCloud włączyć mail to pokazuje mi się, abym założył nowe konto ..@icloud.com. Coś ktoś?

 

Dodam jeszcze, że wcześniej było ok, ale po zaktualizowaniu El Capitana nagle jest jak jest.


Użytkownik maciek5s edytował ten post 14 listopada 2016 - 11:08

iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#4 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 19 marca 2017 - 15:56

Rozwiązałem, w preferencjach systemowych iCloud zaznacza się Mail i zakłada adres z końcówką @icloud.com. Wtedy można założyć konto swoje


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych