Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 5s 32 GB i błyski ekranu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 dusiek1972pl

dusiek1972pl
  • 20 postów

Napisano 08 września 2016 - 08:55

Witam, mój dzieciak używa Iphone 5s 32 GB, głównie non stop YouTube i filmy, śmieszne stronki. Telefon kupiony w EURO, od nowości w jego rękach. Czasami potrafi zwiększyć jasność ekranu i wyłączyć ekran na ułamki sekund, co jakiś czas się to powtarza. Uważam , że to nie powinno mieć miejsca. W moim Iphone 5s 16 GB, takie coś nie występuje. Dałem telefon na gwarancji do serwisu ale wgrali od nowa oprogramowanie i powiedzieli, że nic nie widzą. Nic to nie dało, zaniosłem ponownie wraz z nagraną usterką na dwóch filmikach. Serwis powiedział, nieoficjalnie, że wynika, że coś się dzieje i przesłali telefon do głównego serwisu. Apple, pomimo przesłanego filmiku oficjalnie stwierdziło, że nic się nie dzieje. Albo znów dam do serwisu i powiedzą, że nic się nie dzieje i każą zapłacić za diagnostykę albo zwrócę się do sklepu z filmikami i żądaniem wymiany na podstawie niezgodności z umową. Czy ktoś miał taką sytuację?  Co zrobić?

 



#2 ronislav

ronislav
  • 3 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 września 2016 - 11:36

Przy dużym obrocie telefonu w rękach dziecka mogą wystąpić tzw. drgania podświetlenia. Częsta zmiana aplikacji, ładownia i rozładowywanie telefonu. Ten problem jest do rozwiązania. Bardziej obawiam się, że źle rozumiem Twój problem. Mógłbyś uploadować film z problemem i wysłać mi w wiadomości prywatnej ?



#3 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 10 września 2016 - 11:34

A z jakiego powodu w prywatnej wiadomości? To forum i tu wszyscy mają prawo do wypowiedzi. Proszę przeczytać regulamin forum i się do niego stosować!


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#4 dusiek1972pl

dusiek1972pl
  • 20 postów

Napisano 15 września 2016 - 08:49

Przy dużym obrocie telefonu w rękach dziecka mogą wystąpić tzw. drgania podświetlenia. Częsta zmiana aplikacji, ładownia i rozładowywanie telefonu. Ten problem jest do rozwiązania. Bardziej obawiam się, że źle rozumiem Twój problem. Mógłbyś uploadować film z problemem i wysłać mi w wiadomości prywatnej ?

filmiki już były wysyłane do Apple, nie uznali wady, kazali od nowa filmiki nakręcić i logi przygotować. Jestem wk...  bo kupiony nowy w sklepie i przyjdzie mi zgłaszać reklamacje już nie do serwisu a do sklepu plus rzecznik konsumenta, ewentualnie rzeczoznawcę wezmę. Jak tego polubownie nie załatwie to wysyłam do wszystkich których znam prywatnie i zawodowo, wiadomość, że uważam Apple za firmę nierozwiązującą problemów z ich sprzętem. Parę tysięcy osób , którym lekko nadmienię problem plus media społecznościowe. To mój trzeci telefon i chyba ostatni tej firmy. A chciałem wziąć dla żony Iphone plus Ipad. Popukała się w głowę... Receptą na infolinii jest zawsze aktualizacja, no rozpacz po prostu... Firma Apple chyba zawiedzie moje zaufanie i wrócę do Samsunga S-ki. Mogę  gwarancją sobie ... podetrzeć.



#5 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 15 września 2016 - 09:16

Możesz wrzucić na youtube te filmiki i wkleić tu link?



#6 dusiek1972pl

dusiek1972pl
  • 20 postów

Napisano 20 lutego 2017 - 10:17

Serwis IMAD jako recepte na wadę telefonu ma aktualizacje lub hard reset. Wada po tygodniu się znów powtarza. Zawieszanie na kilka sekund ekranu. Nie wiem czy iść do innego serwisu czy tam gdzie kupiłem czyli EUROAGD. ?  Kończy się moja cierpliwość a firma Apple traci rodzinę , która nie będzie kupować więcej ich sprzętów. Moji znajomi po moich "przygodach" nie wezmą tego nawet do ręki. Czy jeżeli w jednym serwisie nic nie potrafią lub nie chcą czegoś z tym  zrobić, to iść do innego? Chyba mają adnotacje , że ten telefon już był oddawany do serwisu? Myślałem , że Apple to poważna firma ale ich serwis to mnie zawiódł na całej linii. Ipada już nie kupie, Iphona też. Inni zarobią.



#7 dusiek1972pl

dusiek1972pl
  • 20 postów

Napisano 21 marca 2017 - 14:28

Oddane na gwarancji do sprzedawcy EURO, wymieniony bez żadnych problemów wyświetlacz z czytnikiem. Początkowo OK ale po tygodniu czasem miga. Załamka. zonie kupiłem szajsunga, nie chciała słyszeć o Apple.



#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 marca 2017 - 15:48

Oddaj go do normalnego serwisu, który Ci uwierzy, obejrzy filmy i wymieni cały telefon na nowy. Skoro klient ma usterkę zarejestrowaną na filmie, a po wymianie ekranu problem nadal występuje to teraz serwis musi wymienić cały telefon na nowy. Z jakiego miasta jesteś?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#9 dusiek1972pl

dusiek1972pl
  • 20 postów

Napisano 26 maja 2017 - 09:25

Zagadka rozwiązana. Przejąłem telefon po synu i nieużywam YOUTube tak jak on cały dzień, brak migotania i resetowania telefonu. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych