Witam, mój dzieciak używa Iphone 5s 32 GB, głównie non stop YouTube i filmy, śmieszne stronki. Telefon kupiony w EURO, od nowości w jego rękach. Czasami potrafi zwiększyć jasność ekranu i wyłączyć ekran na ułamki sekund, co jakiś czas się to powtarza. Uważam , że to nie powinno mieć miejsca. W moim Iphone 5s 16 GB, takie coś nie występuje. Dałem telefon na gwarancji do serwisu ale wgrali od nowa oprogramowanie i powiedzieli, że nic nie widzą. Nic to nie dało, zaniosłem ponownie wraz z nagraną usterką na dwóch filmikach. Serwis powiedział, nieoficjalnie, że wynika, że coś się dzieje i przesłali telefon do głównego serwisu. Apple, pomimo przesłanego filmiku oficjalnie stwierdziło, że nic się nie dzieje. Albo znów dam do serwisu i powiedzą, że nic się nie dzieje i każą zapłacić za diagnostykę albo zwrócę się do sklepu z filmikami i żądaniem wymiany na podstawie niezgodności z umową. Czy ktoś miał taką sytuację? Co zrobić?