Apple źle traktuje klientów? No to ciekawe, co można powiedzieć o innych producentach;D Mega drogie tzn. 3000-4000zł, takie dyski, z tego co pamiętam pochodzą od innych Macbooków, w których wysiadła np. bateria, itp.
ja nie wiem nic z autopsji, chcę kupić macbooka, to czytam rożne opinie, również tu na forum. I ludzie piszą jak są traktowani przez serwisy appla w Polsce. Opisują to również youtuberzy na YT, z tym, że tam chyba ktoś opowiadał o wizycie w szwajcarii, gdzie chyba nie był źle obłużony.
Ja też nie mieszkam w Polsce, nie wiem jak to jest naprawdę teraz, ale wiem, jak było kiedyś. Serwisy zagraniczne inaczej obsługiwały ludność w Polsce, gorzej niż na zachodzie, gdzie to by nie przeszło. Przyrównam to do jakości chemii gospodarczej, która jest spod tego samego znaczka, ale zupełnie inaczej wygląda na zachodzie, a inaczej w Polsce. Wiem, że ludzie w PL sprowadzają proszki, płyny, z Niemiec, Hiszpanii itd. Podobno producenci pytali Polakóww czy wolą rozrzedzone, czy skoncentrowane, i dają te pierwsze, bo takie były upodobania. To naturalnie bzdura. Po prostu w Polsce jest łatwiej wszystko wciśnąć, nikt ludzi nie obroni, nikt mnie sprowadzi zachodnich producentów do parteru, jak np potrafi to zrobić Putin z żywnością, warzywami, czymkolwiek, co mu nie pasuje z jakichkolwiek przyczyn. No ale nie zbaczam dalej z tematu. Podałem przykład i jestem w stanie uwierzyć, że klienci Appla w Polsce są trakowani inaczej niż ci na zachodzie lub w USA.
Użytkownik andello edytował ten post 15 sierpnia 2016 - 20:42