Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro early 2015 vs 2016


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomasz Piersiak

Tomasz Piersiak
  • 3 postów

Napisano 13 sierpnia 2016 - 09:43

Witam serdecznie
Planuje zakup MBP i z tego względu ze będzie to moj pierwszy MacBook mam kilka pytań
Aktualnie najnowszy w sprzedaży jest MacBook Pro z 2015 roku(chodzi mi o podstawowa wersje 13 cali z retina)w sieci jest trochę informacji na temat nowego który prawdopodobnie ma wyjsć pod koniec tego roku i widzę ze bardzo dużo jest niepochlebnych opini na temat planowanych zmian (pasek led, bez magsafe itd). Jako ze jestem studentem przysługuje mi zniżka edukacyjna + aktualnie dodają beatsy do komputerów wiec nie powiem jest to całkiem fajna oferta dla mnie. I teraz moje pytania: czy różnica w podzespołach mbp jest tak duża ze nie ma sensu aktualnie wydawać 5900 na komputer który moze być za chwile technologicznie przestarzały, czy nie jest to aż tak kolosalna różnica + tutaj są słuchawki i nawet jesli nie znajdę na nie klienta to i tak z przyjemnością je zatrzymam. Czyli podsumowując, jest sens kupować teraz MBP czy lepiej poczekać na jesień?
Pozdrawiam

#2 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 13 sierpnia 2016 - 10:19

Aktualnie MBP 13 można m.in. w Cortlandzie za 5150zł około, jeszcze taniej na Allegro. W momencie premiery nowych Macbooków Pro 13 ich cena będzie na moje oko w okolicach 7500-8000zł, więc zakładam, że poza twoim zasięgiem. Ciężko mówić o różnicy w podzespołach jak jeszcze nie było premiery;) Natomiast jeśli chodzi o niepochlebne opinie, jednym się takie rozwiązania podobają, innym nie - przy czym ci, którym się nie podobają zawsze stanowią 95% komentarzy, taka specyfika internetu. Także na to zupełnie bym nie patrzył.



#3 Tomasz Piersiak

Tomasz Piersiak
  • 3 postów

Napisano 13 sierpnia 2016 - 10:29