Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę pobrać aplikacji. Error: "Nie mogliśmy sfinalizować zakupu."


Najlepsza odpowiedź aklukuk , 10 czerwca 2016 - 13:51

Problem rozwiązany.

 

Ponad godzinę byłem na telefonie ze wsparciem Apple. Pan stwierdził, że pierwszy raz spotkał taki problem. Rozwiązaniem okazało się założenie kolejnego, nowego konta na moje Apple ID.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 15:10

Cześć,

 

dostałem dzisiaj firmowego nowego MBP. Jest na nim założone konto firmowe (firmowe iCloud), przez które już zostało nawiązane połączenie z AppStore. Ja dodałem sobie swoje konto iCloud (też jako Admin) by mieć dostęp m.in. do moich zakupów w AppStore. Gdy wchodzę w zakładkę "Kupione" w większości po kliknięciu "Instaluj" pokazuje mi się komunikat http://prntscr.com/beatr9.

Nie ma znaczenia czy chodzi o aplikacje płatne czy też nie.Chcąc pobrać Microsoft OneDrive wyskakuje mi takie samo okienko.



#2 steo

steo
  • 278 postów
  • SkądWrocław / Wałbrzych

Napisano 09 czerwca 2016 - 16:49

Taki komunikat pojawia się w momencie awarii serwerów apple. 


Twitter: @steo85 | Game Center: Steo85! | Instagram: Steoenex
Macbook Air '13 | iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | iPad Mini Retina 64GB Silver |  Watch Sport 42mm Space Gray | Apple TV 3


#3 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 16:52

Hmm... to dlaczego na drugim komputerze (MBP z 2012 roku) mogłem odinstalować OneDrive i pobrać go raz jeszcze chwilę później?



#4 steo

steo
  • 278 postów
  • SkądWrocław / Wałbrzych

Napisano 09 czerwca 2016 - 16:56

Próbowałeś SOA#R?


  • cronopioverde lubi to

Twitter: @steo85 | Game Center: Steo85! | Instagram: Steoenex
Macbook Air '13 | iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | iPad Mini Retina 64GB Silver |  Watch Sport 42mm Space Gray | Apple TV 3


#5 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 16:57

Przepraszam, nie wiem co znaczy SOA#R.



#6 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 23:38

Przepraszam, nie wiem co znaczy SOA#R.

 

 

SOA#R


Nie czytam prywatnych wiadomości.


#7 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 10 czerwca 2016 - 08:33

Otwórz Konsolę, zaznacz w niej Wszystkie komunikaty, otwórz App Store, przejdź do zakładki Purchased. Tuż przed wykonaniem czynności, przy której występuje wspomniany przez Ciebie błąd, przejdź do Konsoli i wyczyść jej ekran (skrót ⌘K), następnie kliknij w App Store pobieranie w/w programu. W Konsoli pojawią się logi dotyczące tej aktywności. Podziel się nimi, włączając w to pełne raporty, jeżeli takowe będą załączone do logów (rozwinięcie komunikatu ze znaczkiem spinacza do papieru i kliknięcie w Full report).

 

Proszę, nie wstawiaj tutaj kilometrowych wpisów z raportów. Użyj raczej pastebin.com lub pokrewnego serwisu i podziel się linkiem.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#8 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 10 czerwca 2016 - 11:09

Skontaktowałem się z Pomocą Apple. Skończyło się na ponownej instalacji systemu z zachowaniem danych. Nic to nie zmieniło.

 

Zrobiłem jak napisałeś. 

Próbowałem pobrać dwie różne aplikacje. W konsoli pojawiły mi się tylko dwa komunikaty:

10.06.2016 12:06:04,619 storedownloadd[480]: *** Assertion failure in -[CheckPreflightOperation verifyDistributionAtURL:allowsDevSign:allowsUnsigned:osVersionToBeInstalled:error:distributionController:], /Library/Caches/com.apple.xbs/Sources/Commerce/Commerce-463.9/CommerceKit/CheckPreflightOperation.m:291
10.06.2016 12:06:06,452 storedownloadd[480]: *** Assertion failure in -[CheckPreflightOperation verifyDistributionAtURL:allowsDevSign:allowsUnsigned:osVersionToBeInstalled:error:distributionController:], /Library/Caches/com.apple.xbs/Sources/Commerce/Commerce-463.9/CommerceKit/CheckPreflightOperation.m:291

Spinacza nigdzie nie widzę, a zakładki "Raporty diagnostyczne użytkownika" oraz "Raporty diagnostyczne systemu" są puste.


Użytkownik aklukuk edytował ten post 10 czerwca 2016 - 11:10


#9 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 10 czerwca 2016 - 13:51   Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiązany.

 

Ponad godzinę byłem na telefonie ze wsparciem Apple. Pan stwierdził, że pierwszy raz spotkał taki problem. Rozwiązaniem okazało się założenie kolejnego, nowego konta na moje Apple ID.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych