Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro Retina 13 Late 2012 - zakup bez plyty i dysku twardego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 fat_edgar

fat_edgar
  • 2 postów

Napisano 31 maja 2016 - 08:05

Witam,

 

otrzymałem ofertę zakupu Macbooka Pro Retina late 2012 ale bez pyty instalacyjnej i dysku twardego (przywieziony z Wysp).

 

Czy w związku z tym mogę napotkać na problem z instalacją (i późniejszymi pełnymi możliwościami systemu)? Czy potrzebne mi będą jakieś dodatkowe dane (np. apple ID, hasło itp.?)

 

W macach jestem zielony, proszę o pomoc czy taki zakup nie okaże się pułąpką.

 

Pozdrawiam.



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 maja 2016 - 08:40

Płyt nie ma w komplecie już od wielu lat, bo system instaluje się przez Internet. Dysk to też nie problem, problemem może być tylko jego cena.

Jeśli komputer nie jest zablokowany przez poprzedniego właściciela to z instalacją systemu, z którym był sprzedany jako nowy nie będzie problemu i nie będzie potrzebne AppleID. Jeśli komputer jest zablokowany to bez pierwotnej faktury zakupu jest bezużyteczny.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 fat_edgar

fat_edgar
  • 2 postów

Napisano 31 maja 2016 - 09:01

Dziękuje za odpowiedz :)

 

Sprzedający pokazał screeny na którym posiada uruchomiony system na dysku zewnętrznym. Czy dobrze w takim razie przypuszczam, że komputer nie jest zablokowany i po zakupie i zamontowaniu właściwego dysku SSD wewnątrz macbooka, bedę miał możliwość instalacji systemu?

 

Odnośnie Apple ID widziałem, że można na stronie apple "z marszu" założyć nowe konto i korzystać z App Store, iTunes itd - czy tak?



#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 31 maja 2016 - 21:28