Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Używany Macbook dla ucznia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grzesiek Zielonka

Grzesiek Zielonka
  • 2 postów

Napisano 24 kwietnia 2016 - 18:46

Witam, jestem nowy w temacie mac'ów dlatego wole zapytać specjalistów. Jako i w tym roku czeka mnie etap rozpoczęcia technikum postanowiłem że niezbędny do tego będzie komputer. Z początku zastanawiałem się nad laptopem z windowsem (zależy mi na laptopie) lecz usłyszałem że macbooki i sam system IOS X jest stabilniejszy. Komputer będzie mi potrzebny do prac domowych,internetu ,programów do obróbki wideo. Mój budżet wynosi ok 2200zł więc na nowego macbooka mnie nie stać. Mam kilka pytań odnośnie tych laptopów.
Czy warto brać używanego macbooka? (Jesli tak interesują mnie wersje 2010-2011 z prockiem i5)
Czy 13" wystarczy do użytkowania dla ucznia?
Na co patrzeć przy wyborze macbooka?
P.S Potrzebuje tego komputera tylko do rzeczy o których wspomniałem czasem może pograć w np. C.Sa(nie nie jestem gimbem grającym w csa przez brak kompa)
Macbook będzie dla mnie dobry czy celować jednak w win10?

#2 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 24 kwietnia 2016 - 18:56

Macbook będzie ok, sam jako komputer dodatkowy mam macbooka air 11", model z 2013 roku i podstawowej wersji: 1.3 GHz/4GB ram/128SSD i ta maszynka bardzo fajnie działa - przez pewien czas nawet korzystałem z niego jak z komputera głównego i dawał radę. Także jeżeli nie odraża Cię mały ekran to polecam ten model, do 2200 zł powinieneś znaleźć używkę w dobrym stanie.



#3 Grzesiek Zielonka

Grzesiek Zielonka
  • 2 postów

Napisano 24 kwietnia 2016 - 20:32

A na co powinienem zwrócić uwagę przy wyborze używki

#4 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 25 kwietnia 2016 - 05:16

Od 1 właściciela, nie polaesingowy, z normalnym układem klawiatury - te skandynawskie to składaki po utylizacji