Betimo ma rację. Faktycznie przekierowałem się na sklep GB i jest opis w PL.
Gdzie jest więcej w potencjalnych odbiorców w UK (sklep ma chyba opcje GB) czy US. W UK też są polacy. Jeśli chcemy w sklepie po polsku to trzeba gdzieś to podpiąć.
Jeżeli uderzacie tylko do polskiego klienta to co stoi na przeszkodzie, żeby dać polski opis w US? Nie wiem gdzie jest większy potencjał, ale pamiętaj chociażby o samym Chicago
Problem pojawia się, gdy piszemy aplikację i po polsku i po angielsku... Tutaj nie ma dedykowanego sklepu PL (niestety).
Kurdę, ale to szajs kurdę jest. UK to jednak duży rynek, Polska to też duży rynek. Słowem żeby mieć polski opis aplikacji to muszę zrezygnować z opisu dla UK?
Najczęściej stosuję się angielski opis i pod spodem polski, nie jest to idealne rozwiązanie, ale jak ktoś jest zainteresowany to pewnie doczyta
I tak, jeżeli chcesz mieć w Polsce opis PL, to musisz zrezygnować z UK.
www.betimo.com info@betimo.com
Aplikacje: Battle of Words - Taboo like Party Game, Tap and Buy - Simple Shopping List