pewnie gdybyś Ty miał tę tzw. Wadę kosmetyczną, olałbyś sprawę, prawda?
Bingo.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 02 grudnia 2016 - 18:16
pewnie gdybyś Ty miał tę tzw. Wadę kosmetyczną, olałbyś sprawę, prawda?
Bingo.
iPhone X iPad Pro 12,9 Pencil Macbook Pro 13" Retina Watch Steel
Napisano 02 grudnia 2016 - 18:21
każdy tak mówi, kto nie doświadczył pozornie drobnej czy błahej usterki.Bingo.
Napisano 02 grudnia 2016 - 18:29
każdy tak mówi, kto nie doświadczył pozornie drobnej czy błahej usterki.
Niestety mylisz się, bo niejednokrotnie miałem sprzęt z Twojego punktu widzenia wadliwy.
Oczywiście - zdarzył mi się martwy pixel, z którym czym prędzej poleciałem do serwisu, ale tak jak wcześniej wspomniałem - są defekty, które nikomu w niczym nie przeszkadzają i nie widzę kompletnie żadnego sensu ich wymieniania prócz "PŁACĘ WIĘC WYMAGAM !!!".
Każdy ma oczywiście swoje podejście do sprawy, a ja wyraziłem jedynie swoją opinię. Inna sprawa, że ja sprzętu używam, a nie oglądam codziennie pod światło w doszukiwaniu się nie daj boże wystającego o setną milimetra przycisku home.
iPhone X iPad Pro 12,9 Pencil Macbook Pro 13" Retina Watch Steel
Napisano 02 grudnia 2016 - 18:35
Napisano 02 grudnia 2016 - 18:37
Raczej płacę i oczekuję, aby było PORZĄDNIE, a nie byle jak.
Idź więc do Kauflandu czy innego Lidla i zareklamuj ogórek, że nie jest idealny zielony. Polecam.
Mówię - każdy ma inne podejście do sprawy i tyle w temacie. Miłego wieczorku
Użytkownik krissolek edytował ten post 02 grudnia 2016 - 18:37
iPhone X iPad Pro 12,9 Pencil Macbook Pro 13" Retina Watch Steel
Napisano 02 grudnia 2016 - 18:45
Napisano 02 grudnia 2016 - 18:48
Kultura na najwyższym poziomie
iPhone X iPad Pro 12,9 Pencil Macbook Pro 13" Retina Watch Steel
Napisano 02 grudnia 2016 - 18:55
Napisano 02 grudnia 2016 - 19:00
Bo inaczej sie nie da skomentowac.Kultura na najwyższym poziomie
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 02 grudnia 2016 - 19:04
Widzę, że macie problemy ze zrozumieniem istoty moich postów. Postaram się więc dać przykład bardziej przyziemny - nie każdy musi ogarnąć za pierwszym razem, nie martw się.
Kupujesz spodnie, przychodzisz do domu i O JEJ. Metka Twoich spodni została wszyta wbrew Twoim oczekiwaniom - o centymetr niżej niż pozostałych!
a ) odnosisz spodnie do sklepu kłócąc się, że nie możesz ich nosić, bo to uwłacza Twojej godności
b ) zupełnie się nie przejmujesz ubierając je codziennie rano
Jeżeli wybrałeś opcję pierwszą, to niestety - nie jest to normalne.
@edit
Podkreślę raz jeszcze, bo musicie się do czegoś czepić - cały czas mam na myśli małe defekty wizualne, które zupełnie nie rzucają się w oczy. Wszelkie usterki techniczne jak najbardziej powinny być oddawane na gwarancję.
Użytkownik krissolek edytował ten post 02 grudnia 2016 - 19:08
iPhone X iPad Pro 12,9 Pencil Macbook Pro 13" Retina Watch Steel
Napisano 02 grudnia 2016 - 19:20
widać, że nadal to TY nie rozumiesz. PŁACĘ i chciałbym czegoś więcej niż jakości wykonania na poziomie "budżetowca" za trzy stówy.Widzę, że macie problemy ze zrozumieniem istoty moich postów. Postaram się więc dać przykład bardziej przyziemny - nie każdy musi ogarnąć za pierwszym razem, nie martw się.
Kupujesz spodnie, przychodzisz do domu i O JEJ. Metka Twoich spodni została wszyta wbrew Twoim oczekiwaniom - o centymetr niżej niż pozostałych!
a ) odnosisz spodnie do sklepu kłócąc się, że nie możesz ich nosić, bo to uwłacza Twojej godności
b ) zupełnie się nie przejmujesz ubierając je codziennie rano
Jeżeli wybrałeś opcję pierwszą, to niestety - nie jest to normalne.
@edit
Podkreślę raz jeszcze, bo musicie się do czegoś czepić - cały czas mam na myśli małe defekty wizualne, które zupełnie nie rzucają się w oczy. Wszelkie usterki techniczne jak najbardziej powinny być oddawane na gwarancję.
Napisano 02 grudnia 2016 - 22:27
krissolek, jak kupię sobie spodnie zdecydowanie droższe od innych (jeśli nie najdroższe), dodatkowo będzie to marka, która przez lata robiła spodnie najwyższej jakości, to tak - każda minimalna wada będzie dla mnie powodem do zwrotu. Jak kupuję jakieś gówno w sieciówce, to nie oczekuję niespotykanej jakości, ale jak kupuję iPhone'a, który od 2007 wyróżnia się na tle innych telefonów poziomem wykonania, to przepraszam, ale nie jestem w stanie olać wypalonego piksela czy nawet wystającego/wgłębionego logo. Zobacz filmy na stronie Apple - te filmy mają sprawić, że powiesz "wow, ale oni dbają o szczegóły", to niesie za sobą pewne konsekwencje.
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych