Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Znikające albumy – Apple Music


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kowalucha

kowalucha
  • 49 postów

Napisano 20 marca 2016 - 12:06

Cześć! 

Co raz częściej spotykam się z tym, że album którego słuchałem znika. Nie chodzi mi o to, że usuwa się możliwość słuchania offline. Nie, album znika w ten sposób, że nie da się go słuchać. Pozostaje tylko "szara" lista utworów i... tyle. 
Co powoduje te znikające utwory/albumy? Artyści sami je usuwają? Problem nie występuję tylko z całymi albumami. Często jest tak, że dany album posiada powiedzmy 12 kawałków, ale 2 z nich są "usunięte" przez co nie ma możliwości posłuchania całości.

Ktoś się spotkał z takim problemem? 



#2 Wieśniaczek

Wieśniaczek
  • 147 postów
  • SkądObywatel Świata

Napisano 22 kwietnia 2016 - 20:55

Mam podobnie...

Część albumów ma status w iCloud'zie usunięty....

Stało się tak, po jakimś czasie od pobrania i tyko z częścią utworów.

Kiedy klikam dodaj do biblioteki muzycznej iClouds, jest proces oczekiwania, po czym wracamy do punktu wyjścia.

Teraz n.p. mam status powiel...

Można je odtwarzać, natomiast akurat dla mnie to kłopot, bo iTunes jest podstawowym programem w pracy...

 

Bardziej kłopotliwe jest znikanie utworów z utworzonych list.

Ktoś, coś?


Użytkownik Wieśniaczek edytował ten post 22 kwietnia 2016 - 21:02


#3 Policjant

Policjant
  • 101 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 kwietnia 2017 - 20:26

Mam podobnie :(
Ale też mam coś dziwnego. Te szare utwory mam tylko na urządzeniach mobilnych. Na komputerze jak odpalam iTunes'a to jest wszysko ok. Przykład album Rag'n'Bone Man. Na kompie mogę swobodnie słuchać wszystkich kawałków, a na ipadzie i iphonie tylko dwa ostatnie. Może wie ktoś dlaczego tak jest?

Iphone 12 Pro, Iphone 12, Ipad 5 generation, Ipad 7 generation, ​AW4, AWSE, PC, Macbook Pro 2019 16, ATV 4k


#4 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 20 maja 2017 - 10:04

Niestety mam tak samo...

Na komputerze na iTunes mam dodane utwory do biblioteki i mogę je normalnie odtwarzać. Gdy próbuję je wgrać na iPhone'a, część mi znika... Wygląda to tak, jakby normalnie się kopiowały, a podczas kończenia synchronizacji usuwał te kawałki. Jestem pewna, że na początku miałam te utwory na telefonie.

Nie zdziwiłoby mnie to, gdyby to były jakieś lewe kawałki z pirackich źródeł, ale problematyczne albumy zostały pobrane w 100% legalnie (z GOG Galaxy - jest to ścieżka dźwiękowa Wiedźmina 3). Poza tym część albumu mam jednak na urządzeniu...

Można coś z tym zrobić? Może konwersja na AAC albo aktualizacja iOS (mam 10.2.1)? Program iTunes mam zaktualizowany do najnowszej wersji.


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych