Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Niedziałający App Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemysław Niemczuk

Przemysław Niemczuk
  • 222 postów
  • SkądStrzegom, Poland

Napisano 17 lutego 2016 - 16:31

Od dłuższego już czasu mam problem z aplikacją App Store. Normalnie się uruchamia, jednak nic nie wczytuje - kółeczko w lewym górnym rogu ciągle się kręci, pokazuje na zakładce uaktualnienia, że są nowe, ale nic nie wczytuje. 

Załączone pliki



#2 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 17 lutego 2016 - 20:05

terminal: 

defaults write com.apple.appstore ShowDebugMenu -bool true

potem będziesz miał w AppStore dodatkowe menu "Debug" na końcu.

Tam jest pozycja: Reset aplikacji. Sprobuj moze zadziala. Jest tam tez czyszczenie cookies.


Nie czytam prywatnych wiadomości.


#3 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 17 lutego 2016 - 20:30

Jeszcze jeden złoty środek resetujący to tenże sam Terminal i komenda:
open $TMPDIR../C/
W otwartym w Finderze katalogu należy znaleźć katalog o nazwie com.apple.appstore i przenieść go do kosza po czym zrestartować komputer i sprawdzić zachowanie sklepu.

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#4 lucjannl mac mini

lucjannl mac mini
  • 67 postów
  • SkądRotterdam , NL Katowiece ,PL

Napisano 24 maja 2016 - 20:23

czesc mam ten sam problem od jakiegoś  czasu.


Użytkownik lucjannl mac mini edytował ten post 24 maja 2016 - 20:25





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych